donderdag 8 mei 2014

Ik ben thuis !!!!



Hai Zeytin,

Hoe gaat het met jullie baja... jaaaa ....ja
Ik weet het, ik weet het...ik leef nog

MAAR HOE GAAT HET MET JULLIE!!!!.
Hopelijk gaat het met een ieder van jullie goed en dat jullie allemaal stuk voor stuk gezond zijn want dat is het belangrijkste in deze wereld Zeytin. Gezondheid

Met mij ..het gaat weer goed, want was weer ziek geworden. Hetzelfde van vorig jaar. Het was niet zo erg maar de stress en  fatigue hielpen ook niet echt. Gelukkig  ben ik weer in rustige wateren want het toeristenseizoen voor Gambia zit erop. Ik ben al iets van 2 weken terug en ik slaap me roest uit. Nu heb IK vakantie ..tsjonge tsjonge werken met mensen vooral als ze een ander cultuur hebben  ai boi. Maar het was super, het was geweldig, het was minder, het was afzien, het was alles. Het was een achtbaan die 8 maanden blijft doorgaan  en maar doorgaat op maximum speed. Maar later daarover meer.
En hoe het met me haar gaat, ik weet het niet, heb geen moer gedaan alleen maar cowash. Ik heb het gehele seizoen sjaals, hoofddoekjes en turbans gedragen want ik had geen tijd,  het land is stoffig en de zon die is heet, heet, heet maar daarover ook meer.



Nou ik ben weer ingecheckt Zeytins
Kijk uit voor de videootjes die ik voor jullie klaar hebt. Vanavond zet ik eentje online
Ciaaaooo Zeytins x


3 opmerkingen:

  1. Welkom terug lieverd :-)

    Gambia (Banjul) staat hoog op mijn lijst. Als het zover is dat ik er heenga dan raadpleeg ik jou.

    Lieve groet,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks babe !!!
      Ik zou boos zijn als je daar naar toe ging en je mail me niet,
      Ik weet elke welke, waar, wie wanneer ,waarom en hoeveel in The Gambia :)

      Verwijderen