zondag 21 juli 2013

Ze zijn er weer in : Nepvlechten

Hallo mijn nieuwe en vertrouwde Zeytins
Hoe is het met jullie? Ook aan het genieten van dit weer lekker he.

Ik heb me vlechtjes weer in en wat is het oohzo makkelijk met ze. Hup, hup en klaar ben ik. Zoals altijd  heb het merk X-pression gekocht. Omdat het zo warm is heb ik het haar opgestoken. Toen het iets koeler werd  liet ik ze los. Ik heb me vlechtjes al iets van een week in en ik heb het al een keer gewassen Als het zo warm blijft was ik ( lees spoel ik )  me hoofdhuid elke week. Na het wassen krijgt de voorkant 't meeste aandacht want die vet ik lichtjes in met welk olie er in de buurt is. Me hoofdhuid tot waar ik denk dat me eigen haar is spray ik met me moister spray
Ik hou ze een tijdje in. Als het zover is, ververs ik de voorkant en zo zorg je je ervoor dat je er altijd frisjes uit ziet met je vlechtjes......Ciaaaooo Zeytins geniet ze :)







5 opmerkingen:

  1. Wauwww staat je goed hoor en mooi gedaan.
    Kun je aub laten zien hoe je dat voor elkaar kreeg :)
    Have a nice weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks babe
      Is goed. Ik heb nog een leuke dus ik zal er twee doen in een video.

      Verwijderen