maandag 1 juli 2013

Review: Lustrasilk Aloe Vera Cholesterol Conditioner



Kara-zeytin.blogspot.nl

Hai Zeytin
Hier een snelle review van de Aloe Vera Lustrasilk Super Detangling Formula Cholesterol

Het zegt: Lustrasilk Cholesterol with Aloe Vera is is carefully formulated with deep condition agents that treat extremely damaged hair. Aloe Vera extract has been added for increased moisturizing properties and to provide extra protection from hot curling irons and blow dryers

Directions: Shampoo and towel dry. Apply to hair and scalp. Leave on for 3 a 5 minutes.  Rins thoroughly with water. For extra condition of overly dry hair or damaged hair, repeat the proces. Style as usual


Prijs : €3,99



Mijn uitslag: Deze conditioner is lekker dik en creamy. Het heeft een licht groene kleur. De geur, ik vind dat het heel licht naar chloor ruik. Deze conditioner heb ik gebruik zoals aangeven 3 a 5 minuten in gelaten. Daar wist ik al dat het geen Deep conditioner is en dat blijkt ook zo te zijn nadat ik het uitgewassen had. Me haar voelde gewoontjes. Het had niet het wow effect die ik graag wilde hebben en gewend ben van  Kera Care Humecto. En zoals met alle andere conditioners die heel veel beloven maar te kort komen voor mijn haartjes, zij eindigen in de selectie Prepoo conditioners. Dus zal ik het nog een keer kopen neen want als prepoo heb ik mijn loved one:  Inecto en een huismerk van Kruitvat.gevonden.

Waar te koop: Te vinden in de meeste Blackhair Toko's

Ciaaaooo Zeytins :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen