woensdag 3 juli 2013

Review: Cantu Shea Butter leave-in conditioning repar cream

Image: Google
Het zegt : A Shea Butter infused deep penetrating leave in cream conditioning treatment that is made with 100% Pure Shea Butter and other natural oils to stop and mend breakage, repair split ends, and add managebility and shine with every application. When used daily Cantu Shea Butter Leave in Conditioning Repair Cream helps promote strong, long healthy hair

Cantu Shea Butter Leave-in conditioning Repair Cream helps:
  • Stop and mend hair breakage
  • Repair splits ends and reduce frizz
  • Protect hair from heat damage
  • Hydrate and moister with Sheabutter and natural oils 

Directions for :

Daily Styling: Apply to towel dried hair, work a generous amount of product into hair beginning at the roots and working towards the ends. Comb through for even distribution. Do not rinse. Aplly more to longer hair at the ends or problem areas.

Leave in Treatments: Apply as directed  for " Daily Styling " just after shampooing, reapply and cover with a plastic cap overnight for maxium absorbtion and intensive conditioning.

Frizz Free Hair: Apply daily to split ends or damaged areas. Comb hair through, and let dry naturally.

Prijs: €7,99

Mijn Uitslag: Het is een dikke witte crème dat verbazend naar kokos ruikt. Wat ook verrassend is, het voelt totaal niet vettig aan. Als je het tussen je vingers wrijft trekt het snel in. Ik breng het eerst aan op me punten en dan werk ik naar boven toe. Dit is het soort crème dat je haar totaal niet vettig zal laten voelen als het compleet droog is. Me haar voelt zo licht en dat konden jullie zien in deze video. Deze crème moet je in sluiten met een olie. Er zijn heel veel mix feeling reviews over deze crème. Andere dames zeggen dat hun haar er super, super droog van wordt. En weer andere zeggen dat het schilfers achterlaat en anderen ervaren die luchtigheid, bounciness, fluffiness dat ik ook ervaar. Ik vind dat het een zomerse  product is, want voor de winter is ie niet " heavy " genoeg. Dat het zegt " repairs split end "  is baloney, want 't enige middel dat je van die rot punten kan verhelpen is een schaar .

Waar te koop: Verkrijgbaar bij de meeste Blackhair toko' s

Ciaaaooo Zeytins

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen