dinsdag 2 juli 2013

Review: Aphogee Keratine 2 minutes Reconstructor


Hee Zeytins

Hier een snelle review over deze Aphogee Reconstructor

Het zegt:  Aphogee products are PH optimized for maximum results and contain our exclusive PropHytamine Complex, utilizing precise levels of protien for strenght, emollients for shine and humectants for softness. Repairs and protects your hair with Aphogee.
This blend with keratin amino acids, botanical oils and vitamins restores elasticity and softness to dry, brittle hair. In minutes it penetrates and repair damaged caused by chemical services, styling and heat. Even bleached, premed or relaxed hair feels healthy again. Aphogee Keratine 2 minutes Reconstructor helps displace mineral deposits from swimming pool and hard water. Recommended for weekly use until hair feels and appears healthy  again.

Directions: Gently shampoo hair with ApHOGEE Shampoo. Rinse thoroughly and towel as usual. Squeeze 1/2 ounce into palm. Using fingertips, work evenly through hair and into scalp. For maximum penetration, cover hair with warm towel, or plastic cap, for two minutes. Note : For extreme cases leave on for 5 minutes. 

Prijs: €7,99

Mijn uitslag:  Deze conditioner is The Business. Deze conditioner is de multi-vitamine Conditioner onder de conditioners ( lol ). Ten eerste ik vind dat heerlijk ruikt, het is cremmig en het doet echt wat hij je belooft. Ik laat het niet langer dan 5 minuten in en ga ook niet onder de droogkap. Omdat het een beetje Protien in heeft en me haar reageert heftig op alles wat Protien heeft, volg ik het altijd op met Humecto. Sommige dames ervaren het ook met deze Aphogee en sommige ook weer niet. Zeytins echt ik koop geen ander Reconstructor / Protien condtioner meer, want ik heb hem gevonden en ik raad het een ieder van jullie. Maak niet uit wat voor soort haar je hebt ga hem halen. Dames die te kampen hebben met haar dat super droog blijft aan voelen, blijft het maar klitten, ook al moister & seal je elke dag, doe je de Baggy elke dag, Cowash je zo vaak als je kan. Ik weet hoe gek het je kan maken. Gooi deze conditioner op je draden en volg het op met een moister conditioner. Laat me weten wat je ervan vindt. Dames die al bekend zijn met deze Conditioner geef ons jullie feedback :)

Lees hier over de ORS Hair Mayo die ook een hele goede is als je de Aphogee niet kan vinden.

Ik ben er blij mee, echt waar

Waar te koop: verkrijgbaar bij de meeste blackhair toko's

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de reviews en leuk dat je weer vaker schrijft ;-). Een tip: kun je erbij vermelden waar je de spullen precies hebt gekocht? Want de ene blackhairtoko is niet de andere en ik woon niet meer in Amsterdam. Ze allemaal langsgaan is onbegonnen werk :-P. Je schrijft dat je haar heftig reageert op proteïne? Bedoel je dat het droog wordt? Want dat is wat ik ook merk en ik kan niet teveel proteïne hebben. Goede tip van de Humecto, maar waar koop ik die (samen met de Aphogee)? ;-)
    Die PH-strips heb ik ook een keer gehaald bij de apotheek. in mijn fase van PH-waarden controleren, maar geen idee waar ze liggen. Moet er maar weer eens naar op zoek haha. Dank voor je helpvolle posts.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai hai
      Al me Blackhair producten haal ik bij Cosme kapsalon of bij de Blackhair toko vlak ernaast in de Eerste van Swindenstraat (A'dam oost).
      En ja me haar wordt echt droog van Protiene, Na gebruik moet ik het opvolgen met een Moister conditioner. Ga je PH strips zoeken of koop nieuwe hoor, ik zit verschrikkelijk diep in deze fase :)
      Happy Hair Growing en graag gedaan

      Verwijderen