vrijdag 12 juli 2013

Effe weg

Hee Zeytins vorig week nog naar de verjaardag van me BFF gegaan en ik had een Twist out gedaan.

Die met de minuut groter en voller werd maar hee, dat vind ik zo coooool :)

Later op de avond waren me mannetje en ik op weg naar Duitsland. Familie en vrienden opzoeken. Ik besloot me haar in een doek te wikkelen met daaronder een satijnen muts natuurlijk. We logeerden enkele dagen. Wat een fijne buurt is dat met z'n poppenhuizen. 









Enkele uurtjes voordat we de trein moesten pakken voor de terugreis: 
Kan je me haren vlechten voordat je weg ga  ?
Tuurlijk Canim (schat of lieverd  in het Turks )  kom maar zitten 



 

Een tweeling. Mijn Zeytins 

 Ik moest beloven dat ik nog een keer en nog een keer en nog een keer terug kom, Iets wat ik zeker zal doen .



Ciaaaoo Zeytins :)

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vind je haar zo mooi :) Ben ook van plan om dit jaar nog naar Duitsland te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Doll en Duitsland is vele malen goedkoper ook.

      Verwijderen
  2. Wat ben je toch een prachtig, prachtig mens! Echt waar!

    Ik zou graag willen zien hoe jij je wenkbrauwen doet, want ik ben verliefd op ze!

    En natuurlijk heb je je Canim d'r haar super gevlochten. Ziet er heel leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah... Dankjewel lieverd
      En je bent verliefd op me wenkbrauwen hahahaha ik ga stuk hier.
      Ik geef het aan ze door
      Kijk deze tut. de truc dat ze aangeeft heeft me heel erg geholpen met me wenkbrauwen
      Skip naar 0:59 voor de uitleg :)
      http://www.youtube.com/watch?v=uHqLEGWqz2w

      Verwijderen
    2. Als het niet lukt met kopiƫren en plakken, het is van BEATFACEHONEY The summer pin up make up

      Verwijderen
  3. Wat een leuke blog! Zag ik daar voor het eerst je mannetje in beeld? (*nieuwsgierig ja, don't slap me* hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm enof je nieuwsgierig bent... jeetje kind :)
      Maar neen die is niet mijn mannetje.

      Verwijderen