woensdag 19 juni 2013

Haar update en een snelle regimen

Hee Zeytins

Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het veel, veel ,veel beter ben bijna weer 100% na die vervelende infectie...en op het randje van een burn out. Op dokters dringend advies mocht ik niks, noppes, nada, niente ,nihilo, hiçbir şey, notie, nothing doen.
Omdat jullie zolang moesten wachten heb ik een goedmakertje voor jullie. Ik heb zoveel updates om nog met jullie te delen. Ik doe me best om ze zo snel mogelijk online te zetten oke. Veel kijk plezier en hebben jullie vragen drop ze maar :)....Ciaaaooo








10 opmerkingen:

  1. Gelukkig gaat het beter met je! Had je filmpje al bekeken op youtube. Kijk er naar uit om meer van je te lezen en zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl en heb ik het goed begrepen je gaat Natural :)

      Verwijderen
    2. Jaa!! Hahah en ik vind het heel spannend! Heb echt geen idee hoe m'n natural haar is. Ken het alleen van foto's van vroeger.

      Verwijderen
    3. Zo jij moet echt weer op ontdekkingsreis. Maar het gaat goed komen :)

      Verwijderen
  2. Wat retain je goed. En wat gaan de jaren snel. Ik volg je dus al langer dan 2 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks babe.
      En echt he al 2 jaar het lijkt alsof het nog vorig week was dat ik de BC heb gedaan

      Verwijderen
  3. Leuk weer een update en wat is je haar gegroeid! Ik heb nog niet eerder een blow out gedaan. Durf het niet... Ben nu BSL als ik het uitrek, maar ik heb major shrinkage... :-)
    Nog een paar vragen:
    1. waar koop je de humecto, de cantu, aphogee en melasse?
    2. Hoe vaak en hoe gebruik je de aphogee?
    3. Welke olie gebruik je voor de DC/seal?
    4. gebruik je de cantu nou dagelijks of om de dag samen met de seal?
    5. Waar heb je de haardroger met zo'n speciale kam gekocht?

    Nou, je ziet.. vele vragen... dank alvast voor het beantwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja shrinkage is echt een bommer

      1.Alles koop ik bij de de Blackhair Toko's. Ik woon in Amsterdam dus ze zijn makkelijk te vinden. Mijn Melasse die komt uit Suriname. 13 sept.2009 in het archief te vinden,heb ik hierover geschreven.

      2.Ik gebruik die Aphogee om de 3 weken of wanneer me haar een boots nodig heeft. Het is een lichte protien DC. Gewoon aanbrengen op handdoek droog haar,plastic cap erop 2 a 5 minuten inlaten, dan uitspoelen. Ik doe daarna een DC met Humecto.

      3 Een mix van alle oliën die ik in huis heb dus Castor, Amandel, Jojoba, Olijf olie enz. enz.

      4.Het wordt ook een dagelijkse crème genoemd maar ik gebruik het om de dag.

      5. Die kan je bij de meeste Blackhair winkels vinden( Tenminste in Amsterdam)

      En graag gedaan en heel veel succes met jouw Haarreis :)

      Verwijderen
  4. Lees nu pas terug! Dank voor de antwoorden, sommige had ik inderdaad al gevonden door verder te bladeren op je blog. De andere producten ga ik zoeken.. thanks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen