zondag 28 april 2013

In The Gambia.

Zo Zeytin

Ben terug al een paar dagen en ik moet zeggen, ik ben kapot !!!!
Wat ik nu aan het doen ben is vreten, slapen, vreten, slapen en slapen. 7 maanden no stop gewerkt en het is /was elk seconde waard.

In Gambia was ik goed ziek geweest 2 keer zelf.  Alles wat er in ging kwam er van boven en van onder weer eruit. Daardoor ben ik flink afgevallen. Nou niet alleen omdat ik ziek was maar ook door ons werk en de zon, man die heeft me uitgedroooogd zo....
Maar ik heb genoten het was super.....herhalingsvatbaar.... zeker!!!!

Kijk 't filmpje maar. Als je goed oplet zie je Benjamin, hij zit achter mij met een pet,  hij is me sheabutter leverancier. Je ziet ons huis, me girls in crime, enkele haarstijlen en garnalen. Ik kan die beesten niet meer zien of vreten. In Gambia zijn er hele grote garnalen. Dit is maar het begin Zeytin

Geniet ze en stay tune for the next one

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke originele blogger naam heb je! :) Zeytin haha love it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh waaauw! Ik heb van begin tot eind met een grote glimlach zitten kijken :-) Ik wil al heel lang naar Gambia en weet nu dat het een must is! En de garnalen daar OMG....heerlijk! Kan me voorstellen dat je tekeer bent gegaan met ze hahaha

    Mooie mensen en een geweldige energie voel ik bij het kijken. En zo te zien ook nooit een probleem om iemand te vinden die je haar kan vlechten!

    En als ik de length check zo even vlug bekeek, doet je haar het als vanouds fantastisch. We keep in touch.

    Love,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo meid
      Echt die garnalen kunnen echt gigant zijn. Je zal snel denken dat het kreeften of langoustines zijn
      Je moet zeker komen naar Gambia, ik denk dat het paasvakantie een goede kans voor je is, vooral hoe je juffrouw bent :)
      In Gambia zal je ze als vliegen van je wegjagen dames die je haren voor je willen doen en het is echt voor een prikkie
      Die length check vrouw, is niks. Heb geen moer met me haar gedaan. Ik schrijf een post wel daarover

      Verwijderen