vrijdag 7 september 2012

An-ta-ly-aaaaa

Hee zeytins,

Hier een snelle video van Antalya, omgeving Lara  Ik ben op pad geweest met collega's.
Het hotel waarin we verbleven was het Lara Hotel
Het is een halfpension dus alleen ontbijt en diner, wat ik helemaal niet erg vond want we waren bijna de hele dag op het werk. Het was helemaal geen straf om naar de kamer te gaan na een lange dag, zo'n uitzicht  heerlijk.....me verrekijker en camera waren altijd dichtbij, kon uren op 't balkon zitten.

Wel was er elke weekend een bruiloft in het hotel, Het is het bruiloften seizoen nu in Turkije. Gelukkig was het zo rond 23.30 afgelopen of je doet gewoon aan "wedding Crashing". Als het niet in onze hotel was, was het die er naast. Wil je je rust hebben is deze hotel niet voor jouw want de vliegtuigen vliegen je om de oren. Wel is het zo dat het afgewisseld wordt ene keer vliegen ze langs de andere kant en hoor je ze helemaal niet en dan weer over 't hotel en soms de hele dag niet. Ik vond het echt meevallen met het geluid, De kamers hebben allemaal dubbele glazen dus je hoort ze nauwelijks als de ramen dicht zijn.
Kijk hoeveel er in de rij staan om te landen in Antalya.
Echt een prachtige omgeving met een park vlakbij die tot leven komt in de avond uren.
Dit is het zelfde koude zoet water als bij de mevrouw waar ik thee ben gaan drinken hoog in de bergen aan de andere kant van Antalya  hier mond hij uit. 

En oohja ff snel iets anders Zeytins, binnenkort ergens volgende week kom ik met een mededeeee-liiiing.... :)
Ciaaaooo Zeytins

Kijk in HD 

11 opmerkingen:

  1. Oeeee wat een leuk liedje hoor ik!

    Hoe heet dit lied? En wie is de zanger ervan?

    En de omgeving ziet er prachtig uit! Wat een luxe zeg,om overal naartoe te kunnen reizen! :)

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaai Janine
    Ja hij is leuk he
    Het is Ramzi feat. Gurinder Seagal met Smile

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!

    Ik wilde even melden dat ik een nieuw blogadres heb!

    http://persiannamedgirl.blogspot.nl/

    Mn blog heette eerst HopeFaithLove als je het je nog herinnert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey! Ik weet niet of je nog blogt maar ik heb je net genomineerd voor de Liebster Award! Dit is de link naar mn blogpost erover: http://persiannamedgirl.blogspot.nl/2012/12/hello-beauties-im-so-happy-right-now.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben wayyy over tijd met dit, maar zal het zeker oppakken oké :)

      Verwijderen
  5. Er gebeurt niet veel meer op je site. How come? Heb al verschillende malen gekeken. En wat was dat grote nieuws? Een kleine wonder? ;-) Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou...geloof me het waren vaker 189...hahaha

      Verwijderen
  6. Ik heb al een paar keer op je site gekeken, maar niets nieuws! Alles goed met je? Schreef ook een berichtje laatste keer, maar ik zie dat bericht alleen niet meer. Hoop gauw weer wat van je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles is goed.
      Ik ben langzamerhand aan het updaten, misschien dat het nog verschijnt :)

      Verwijderen
  7. Wooowwww je laatste post was op mn Wedding Day :)
    Hoe is het met je haar?? Ben zooooo benieuwdddd...
    Have a great weekend and enjoy Gambia honeyyy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo als nog gefeliciteerd mevrouw
      met me haartjes, Die hebben echt geen TLC gehad, dat is het eerste wat ik ga doen als ik terug bent.

      Verwijderen