maandag 6 augustus 2012

Twist out


Hee Zeytins hier een snelle pic van hoe ik me haar droeg op Kwakoe het was een twist out. Het zag er prachtig uit (uhummmm ookal zeg ik het zelf )

Maar die luchtvochtigheid en regen heeft het echt knock out geslagen ,vreselijk. Me haar werd zo een  grote bush later op de dag. Was vergeten een haarbandje mee te nemen om het om te toveren in een hoge puff
Dus liep ik daar rond met me cave woman hair....stoer hoor (lol)
Maar ja

Zeytins, elke weekend sta ik op Kwakoe met Corendon
Kom langs voor je info pakketje..............Ciaaaooo :)

12 opmerkingen:

  1. wauwie mooie kleurvolle foto ;) ik ben helaas niet in de buurt van kwakoe aankomende tijd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag,

    Ik vroeg mij af of jij het niet erg zal vinden als iemand langskomt voor het pakketje. En ook nog eens een vraag mocht stellen wat betreft haar etc.
    Gezien jij dan misschien tips kan geven.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tot welke dag/ datum sta jij met Corendon op Kwakoe?

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik kom langs :) Woon tegenover, was er gisteren ook, maar helaas heb ik je niet gezien. Was hinderlijk druk! xxxxxxx Rachelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag jou in een reclame van corendon op rtl 5 wat leuk joh.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa he
      maar ik heb het tot nog toe niet gezien :(

      Verwijderen
  6. hello, sorry to ask here , but how long do you keep single braids in your hair and how often to you wash and ,moisturize?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. With extensions up to 2 months or a bit longer
      and weekly i wash my hair
      and refresh the front now and then

      with my own hair, 2 weeks

      Verwijderen