woensdag 22 augustus 2012

Corendon op Kwakoe/Zomerfestival 2012

Hee Zeytins
Hier een aantal foto's van Kwakoe of het Zomerfestival zoals het het nu genoemd wordt. Het was leuk, gezellig maar ooh zo druk, het was fijn om mensen aan te spreken en wat info te geven over Gambia want dat is de nieuwe bestemming van Corendon. Ik vond het ook leuk dat sommige dames naar mij toe kwamen alleen maar voor me haar, super om enkele Zeytins te ontmoeten :)
Volgend jaar als Kwakoe aka het Zomerfestival door gaat zijn we weer van de partij
Ciaaooo Zeytins :)
(klik op foto)












 











6 opmerkingen:

  1. Hallo Justherz,

    Ik moet echt de waarheid zeggen; Wat heb je mooi haar! Het ziet er zo zacht en verzorgd uit!
    Heel mooi hoor! Jij hebt echt helemaal geen straight producten nodig meid!!

    Ik wilde eigenlijk wat vragen..
    Is jou haar van nature zo zacht of heb je bepaalde producten erin gezet om het zo te krijgen?

    Ik heb namelijk curly en ik zat eraan te denken om weer helemaal puur natuur te gaan. Maar mijn haar is echt hard. Wat zou ik het beste kunnen doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haai Anoniem,

      Dankjewel maar neen ik heb geen superzacht haar van Nature maar door de juiste producten en me vaste Regimen krijg ik het wel zo.

      Wat ik uit je bericht haal is dat je het over je uitgroei heb dat hard aanvoelt. een ding me natural haar voelt 1000x beter dan toen ik te maken had met uitgroei.
      Heb je cowashen geprobeerd

      Verwijderen
  2. Hey Justherz,

    Wat een leuke foto's en wat zat je haar weer mooi (echt dik hè). Inmiddels ben je mij voorbij qua lengte want ik heb het voor de zoveelste x geknipt (addicted to scissors) Wanneer kom je weer met een video?

    greetz,
    Miss J

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zoo ben je een scissors happy vrouwtje,dan kom ik echt niet in je stoel zitten hoor (lol)
      Ik ben zo druk met werk en binnenkort komt ik met een mededeling op me blog over iets en als ik me balans gevonden hebt zal ik echt weer met haar video's komen want ik mis dat wel :)

      Verwijderen
  3. Ja, erg hè maar alleen met mijn eigen haar hoor. Ik ben zeer benieuwd naar je mededeling, heb wel een vaag vermoeden (hihihi) maar zal er hier verder niet op ingaan. Anyhow, take your time and enjoy life.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miss J
      hoe gaat het me schat, en klopte je vermoeden dan :)

      Verwijderen