dinsdag 17 juli 2012

Yenge cay lutfen !!!!

Hee zeytins met een beetje vertraging het laatse deel van me reis

De plek waar we naar toe zijn geweest is een geheime plek vraag me niet hoe het heet niemand wilt het prijs geven. Heel veel mensen weten niet dat zo'n plek bestaat en in heel Turkije zijn er veeeel van zulke verborgen schatten.
Ik heb begrepen dat ik helemaal niks heb gezien helemaal niks en Hasan heeft gelijk ik moet zeker een dag of 2 daar blijven en dat ga ik volgende keer zeker doen.

Yenge betekent schoonzus in het Turks, je wordt ook zo genoemd  als je getrouwd bent met de neef of oom of broer of de beste vriend van......
Soms ontmoet je iemand en je voelt meteen dat het een goed persoon is. Deze vrouw heeft me echt geraakt wat een geweldige energie heeft ze. Toen we weggingen haar knuffel kwam echt vanuit het hart. God alsjeblieft behoed ze. 

Hou je van Rafting in Antalya Koprulu zit je gebakken of geroerd :)
Maar het water is ijs en ijskoud, met andere woorden het is gesmolten sneeuw en ijs. 

Al het hout was voor de bbq, helaas ik heb geen foto's kunnen maken me batterijen lieten me in de steek 


Kijk in HD....Ciaaaooo Zeytins :)

6 opmerkingen:

  1. Hey girl, Rachelle hier! Superlang geleden, maar heb zo niks te vertellen op Hairlista nu ik aan het transitionen ben. Ik was gisteren 13 maanden post en ik ben van plan om all the way te gaan. Ik wil voor een transition van 3 jaar gaan. Ik weet, erg ambitieus lol, maar ik doe precies niets met mn haar momenteel. Bun en braidout ponytails, thats it. Tja zo is het wel vol te houden denk ik :)
    Ziet er fantastisch uit die trip die je aan het maken bent! Geweldig. Ik wilde je laten weten dat ik op 24 augustus met vriendlief en fam ook naar Turkije ga, we gaan naar Bodrum voor 9 dagen. Heb er helemaal zin in. Ben je daar wel eens geweest, nog leuke vakantietips maybe? We zitten ook op zo een resort waar je de hele dag kan eten en drinken tot laat 's avond! Er zullen dus zekers een paar kilo's aanvliegen haha! Nou geniet nog even lieverd!! Liefs Rachelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow congrats met je transit en heel veel succes het gaat je zeker lukken.
      Bodrum een en al geweldig, heel veel afdingen als je iets leuks ziet , je moet ook zeker naar Gumbet gaan
      En op een resort ga je gang met het All Inclusief Service, geniet ervan meid fijne vakantie :)

      Verwijderen
  2. Hey Justherz,

    Ik ben zóó lang niet op je blog geweest. Moet echt gaan inhalen maar wat heb jij toch een leuk en goed leven. En... je advertentie van Gambia. Ik heb hem zien hangen bij de abri's en dacht wat komt die vrouw me bekend voor, ze heeft iets weg van Justherz. Kom ik eindelijk weer eens op je blog koekeloeren en zie ik dat jij het nog echt bent ook. hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lol
      Haaaaaaaaaaaaaaai MissJ
      Dat is echt lang man, hoe gaat het?
      Ja ik ben het
      Ik zei je dat 2012 ons jaar wordt en en dat we keihard gaan toch?

      Verwijderen
  3. Ja hè, ik weet het. Het gaat goed, ook druk bezig (je hoort nog wel met wat)..... maar het klopt 2012 is zeker het jaar van de verandering en ontwikkeling. Doorgaan met wat je doet moppie, je bent echt een inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmmmm hou me niet te lang in spanning meid anders ga ik echt bossen(lol)
      Maar ga ervoor, haal je Bulldozers en Draglines uit de garage en maak plaats voor jezelf !!!

      Verwijderen