zaterdag 14 juli 2012

Part 2 :Slenteren in Manavgat en Boot Tour

Oke Zeytins we gaan verder

Doctor Oz die bouwt een grote ziekenhuis in zijn geboorte stad, hij is echt een "rockstar" in Turkije. 

Manavgat Bazaar is een hele grote overdekte markt, echt groot. Jij als toerist kan makkelijk verdwalen. Gelukkig gaf de reisleider ons allemaal een flyer met een adres erop zodat we aan mensen kunnen vragen waar ons verzamelpunt weer was, want anders.......
Het  was heet die dag echt heet. Ik heb altijd een natte bad handje in me tas, zo kan ik me in een toilet opfrissen.

Tijdens de boot toch was er wat verkoeling, eten en drinken zijn bij de tour inbegrepen, enige waarvoor je moet betalen zijn ijsjes. Het eten was lekker. De vis was vers hoe kan het anders het  is de Manavgat rivier waarop we varen. Het water was ijskoud (het komt van de bergen)en dat kan je zien aan me gezicht, ik stond enkele seconden in en ik kreeg krampen aan me enkels later voelde ik het aan me knieen, en  aan me nek. petje af voor degene die in het water sprongen, je kan echt een hart aanval krijgen. Het is de zee die je daar ziet. die daarentegen warm is. Op het zand lopen op blote voeten naar de zee is een marteling. Niet normaal zo heet.

Me haartjes zette ik overdag in 2 french braids, die vastmaken achter met een zwarte haarbandje,de twee staartjes naar voren brengen en weer samen vastmaken met een zwarte elastiek, resterende staartjes twisten en dan instoppen.
En de andere style is bantu knot in de avond uren had ik slagen in me vlechtjes.Omdat het zo warm was spoelde ik me haar elke dag , s'avonds was het toch al droog.

Kijk in HD ...............Ciaaaooo Zeytins

2 opmerkingen:

  1. Jee, wat geniet ik van je filmpjes.
    En je haar.........ooh je haar, so nice!!

    fijn weekend,

    wondertje

    BeantwoordenVerwijderen