woensdag 2 mei 2012

Senegalese twist


Hee Zeytin effe snel een foto van mijn Senegalese twist.
Zoals ik al in me vorige blog schreef,  ik heb ze al 2 weken in, ik zie wel wanneer ik ze uithaal.....

Ciaaaooo!!!!!!!!!!!!!

En oohja ik heb nog en snelle tip
Weet je wat fantastisch werkt als moister spray Zeytin
Aloe Vera juice meisje..... echt waar,
Had nog wat over van die home made moister leave in  in de koelkast.
Ik heb het een en ander onderzocht van die Juice, hands down als je vlechtjes in hebt.
Later ga ik er verder op in.
Aloe vera Juice kan je halen bij de Natuur winkel of de Tuinen

Oke nu ben ik weg.............Ciaaaooo
En Zeytins wees lief he ik heb geen make up op.

11 opmerkingen:

  1. Mooi!

    AVJ is echt goed, mijn haar blijft moisturised.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Mag ik vragen wat je in aloevera juice zet of gebruik jejus plain Aloe juice?
    The KimmyT leave-in gebruik ik sinds ik ben tegengekomen op YT en het is een super leave-in :)

    Maar heb nooit de Aloevera juice gebruikt als een moisterizer spray

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met vlechtjes gebruik ik het plain
      met me twist out zet ik het een en ander in
      daarover meer in een post :)

      Verwijderen
  3. Love your style! maybe we can follow each ohter?:X

    FashionSpot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jaaaaa @ wees lief LOL

    You know you look good ;-)

    Tot gauw!

    xxx,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieverd....
      meid soms denk je dat je iets kan hebben he, terwijl......

      Verwijderen
  5. Lieverdjebabypoppetje van me, jij kan alles hebben!!! Runs in tha fam I guess, whahaha... Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je leeft weer, haha! Ik gebruik de Aloe Vera juice ook.

    BeantwoordenVerwijderen