zondag 29 april 2012

Review: KeraCare Humecto Conditioner



(klik op foto's)

Hee Zeytins
Hier ben ik met een snelle review.
Nadat ik maanden geleden had besloten op niet meer met Inecto onder de droogkap te gaan, viel de keuze op KeraCare Humecto. Was al  bekend met deze Conditioners want het wordt gebruikt in de kapsalon waar ik naar toe ging voor me relaxers touch up.


Het zegt: KeraCare  Humecto Creme Conditioner helps correct and prevent moisture loss due to exposure to chemicals and thermal appliances.




It helps
  1.  prevent britlleness, breakage and splitting
  2. Hydrates and humectifies
  3. Detangles for easy combing
  4. adds shine 
  5. Eliminaties static charge.
 Gebruiksaanwijzing: Apply generously to freshly shampooed hair. Comb through and cover hair with plastic cap. Leave on for 15-20 minutes. Rinse and Style.

 

De waarheid : Zonder heel veel poespas deze conditioner is top. Neen echt, het is creamy precies als een oude bekende en de geur is heeeerlijk. Omdat ik niet zo vaak naar de shampoo grijp, Deepcondition ik op droog haar met een plastic cap en een warme Turbie towel op, laat  het zolang zitten als ik wil en cowash ik het daarna uit. Dames echt het verschil is enorm. Je hebt niet veel nodig. Het uitkammen onder de douche dat kan ik zoals altijd makkelijk. Ik zie nu krullen tot aan de puntjes met waterdruppels eraan hangen en dan denk.... wow !!!!


Misschien omdat ik niet echt aan het deepconditionen was met de Inecto maar ik voel en zie een heel groot verschil. Me twistjes hebben een iets stevige en mooiere krul tot aan de puntjes, me twist out zijn compleet verbeterd. Helemaal geen "Frizzie Effect" tijdens het uithalen en me krullen zijn de hele dag intact  Me haar voelt zo anders, zo gevoed, dikker en meer gehydrateerd. Ja......me haar is nu op een veel betere weg. Op deze foto zie je een twist out, het was een drie dagen oude refreshed  twist out zonder extra product. Ik had maar 6 twistjes de nacht ervoor gedaan en het was aan het eind van de dag hier. Maanden terug was en voelde me haar echt niet zo.



Prijs voor 468 gram (16 oz): Bij de ene kost het € 17.50 en bij de andere €19.99 en weer bij anderen iets duurder dus let goed op.

Uitslag: Deze deepconditioner is en blijft nu in mijn regimen er is een ook een Natural serie van deze lijn die binnenkort uitkomt en die wil ik zeker proberen.

Cijfer 1-5
Het krijgt een dikke vette 5

Ps: Deze conditioners zijn niet overal verkrijgbaar maar bij een blackhair kapsalon zal je zeker slagen. 

Zeytins dat was het. Ik heb een paar kleine verbeteringen in me regimen toegepast en dat heeft een positieve effect op me haartjes, maar daar later meer
En oohja ik heb nu Senegalese twist in me haar, heb ze bijna 2 weken  in. So pics are coming up :)

Ciaaaooo Zeytins

6 opmerkingen:

  1. I have just reviewed the same product on my blog today.. hehe great minds think like..
    I give this conditioner a fab 5 aswell...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Maureen
      Yes that's so true
      this conditioner is a keeper :)

      Verwijderen
  2. Hai Jus,

    Ben ook een enorme fan van KC Humecto, maar kan het niet in elke black hair winkel vinden.
    Graag zou ik van je willen weten in welke winkel je deze grote KC Humeto flessen hebt gekocht.

    Alvast bedankt voor je reatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai hai
      Ja ze zijn moeilijk te vinden ja
      Je gaat zeker slagen in Kapsalons
      Ik heb ze gehaald bij Cosme kapper aan de eerste van swindenstraat (Dappermarkt)
      en bij de black hair winkel ernaast :)

      Verwijderen
  3. Een beetje duur, maar als het werkt, werkt het! Ik moet het misschien proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee meid
      geloof me me het is echt goed, super
      zoals ik al schrijf let goed op de prijs ook in verhouding met de inhoud

      Verwijderen