zondag 25 maart 2012

Haaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Hee Zeytin hoe is het met jullie?
Aaaaaiiiii Booyyy dat is een lange tijd he. Sorry sorry sorry echt maar ik heb een hele goede reden.
Ben niet meer zo vaak in Nederland en dat gaat de komende tijd niet veranderen, daarover meer binnenkort.
Een ding het gaat goed, het gaat zeer goed met mij. Weten jullie nog dat ik schreef dat we in 2012 hard moeten gaan? Wel ik ga hard en ik ga lekkerrrrrr!!!!!!!!!!!!!
En hopelijk jullie ook !!!!! :)
Ik heb zoveel te vertellen maar ik moet nog effe wachten, maar een ding jullie zullen het merken.

Wat de haartjes betreft jullie zien het, die doen het ook niet verkeerd. (dit is een twist out ). Ze voelen goed en ze gedragen zich netjes, zo niet stop ik ze in vlechtjes of kwikwiba simpel klaar. Wel heb ik nieuwe producten gehaald en ook geprobeerd en weer Good old homemade mixjes in de routine gezet, ook daarover meer in de komende posten.
Zeytins ik wilde effe hallo zeggen en ook laten weten dat ik er nog ben en dat ik jullie ook mis. Dankjewel aan een ieder die mij gewoon een mailtje stuurde van Heee wattsup!! where u at, Come back!!
of heel streng schrijft "Weet niet wat je aan het doen bent maar begin weer met bloggen". LOL Echt...echt lief van jullie dankje:)
Ik ben jullie nooit vergeten want dit is mijn hobby,soms heb je geen tijd voor je hobby maar het is er altijd en het blijft leuk

Ooh ja meld je aan op de blog met je email (bij de link hier rechts boven) zodat je automatisch een mailtje van me krijgt als er een nieuwe post is geplaatst op de site. Dan weet je van dat ik weer actief ben als ik weer zo een lange stilte heb. Aan me nieuwe Zeytins zeg ik WELCOME en DANKJEWEL voor het volgen, ik stel het zeeeer op prijs :)
Ik kom heel snel terug ( beloof ) met nog meer updates en met nieuwe Conditioners en Olie en ik had een pakketje weer gekregen van een hele, lieve, lieve meiD. zoek de hint.............Ciaaaooo Zeytins

6 opmerkingen:

  1. We zijn allebei dus weer terug... yeah! :-)

    Trouwens, bedankt voor je mailtje. Ontzettend lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow Kiz!!!
      Wat een toeval op dezelfde dag posten we na een lange tijd
      Ook leuk om weer wat van je te zien :)

      Verwijderen
  2. Welcome back :)
    Je haar groeit hard, looking good....
    Ik merk t al, sinterklaas D is nog niet klaar met pakjes leveren LOL

    Enne, niet meer zo lang wegblijven.
    Ik volg je via Bloglovin dus krijg automatisch je updates :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah Thanks Babe

      En onze meid is nooit klaar met uit delen dat weet je toch :)

      Verwijderen
  3. Fijn om na zo'n tijd weer wat van je te horen. Ben benieuwd naar je buitenlandse avonturen.

    BeantwoordenVerwijderen