dinsdag 17 januari 2012

Nog steeds in



 Hee Zeytins,

Hier een snelle update
Heb nog steeds de Weave in en ik heb het niet gewassen want me kapster heeft gezegd dat de kans groot is dat het slap zal worden omdat ze me eigen haar niet strak gevlochten heeft..... oke....  Het is niet erg, want het is koud buiten dus transpireren doe we niet, met de haarroos en de jeuk valt het zeer reuze mee. Vanaf het begin had ik weinig last van een strakke hoofhuid, Dus dat wordt mijn "truucje" dan me eigen haar niet te strak vlechten dan. Wel is er een ding met met deze weave, er komt heel veel haar uit als je het aan het stylen bent anders dan dat is het oke . Volgende keer zal ik voor de iets langere versie kiezen.

Als ik het in model breng gebruik ik de de Gliss Kur Liquid Silk Glosss Antiklit Spray. Deze spray had ik heel lang geleden gekocht tijdens me relaxed haren dagen en ik had het nooit gebruikt, dus toen ik weer in me voorraad keek had ik zoiets van aha nu kom je heel goed van pas voor deze krullen. Helemaal niet verkeerd gewoon sprayen, met je vingers door de krullen gaan om het haar "wakker te schudden" je voelt dat de krullen zachter en iets soepeler worden. En het heeft ook een niet overheersende geur, zoals anderen met pepermunt. Deze is heel zacht echt een fijne spray helemaal top voor zulke haarstijlen.Ik weet niet meer hoeveel hij kost maar had hem gehaald bij de Kruitvat.
Deze Weave hoe ouder het wordt hoe mooier ik het vind. Steeds meer lijkt het op een natuurlijke braid out.
Ik zie wel wanneer ik het uithaal. Totdat het zover is we doen het rustig aan ...Ciaaaooo Zeytins :)

8 opmerkingen:

  1. Ik gebruik een Gliss Kur product in mijn haar, maar niet deze. Ik vind het leuk, maar de producten zijn duur...en klein. :-P Meer goede koop in Duitsland. Jou haar is mooi. Misschien zal ik probeer dit product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ HummingLoon
    Dit is de eerste keer dat ik Gliss Kur gebruikt
    en met deze ben ik zeer tevreden. Ik weet alleen niet hoe mijn Naturel haren erop zal reageren, maar voor deze weave is het uitstekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You're such a beautiful woman:)

    xoxo
    Leisy / Lovelymuffin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whazzup??

    Ik kijk elke dag op je blog om te zien of je hebt gepost, maar helaas...
    Come back please!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Dress
    Ik doe me best, ik kom heel veel tijd en energie te kort maar ik kom zeker terug :)

    BeantwoordenVerwijderen