dinsdag 27 december 2011

Slap that weave.






Hee Zeytins wilde effe me hairstyle laten zien. Heb weave gezet. Ik hou het tenminste een maand in, misschien iets langer. Me haar ook de nodige rust geven. Het zit in ieder geval helemaal niet strak en dat is heel fijn

Dit is de merk dat ik gebruikt heb. Heb het haar ook uitgekamd met een grote kam om het nog iets natuurlijker te laten zien. Ik weet niet of je dit haar kan wassen er staat dat het wel kan maar twijfel een beetje of het wel zo is. Straks wordt het een klittenboel en ben ik mijn krulletjes kwijt. Ze zeggen ook dat het echt haar is maar geloof me het is niet waar. Zeytin die dit haar gewassen hebben please shear :)

Verder gebruik ik de olie mix die ik alijd zet wanneer ik nepvlechten in heb en me haarsupplementen heb ik weer naar 2 per dag gebracht, het was eerst 1x.

Nou Zeytins dit was het, wilde me krullies laten zien en ook tegelijk vragen of je het kan wassen,want ik twijfel.

Dankjewel lieverds ....Ciaaaooox

8 opmerkingen:

  1. LOVE IT!!!! So cute! You look beautiful..as usual.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You look stunning as always :)
    I like it too.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice! Staat je heel leuk :)

    Ik ben nu helemaal into protective styling. Men kent me nu meer met m'n bun. Low bun, hight bun, messy bun lol En je haar blijft heerlijk zacht en dik.

    Zag gisteren een protective style op YT van Shlinda met een fishtail braid. Dat wordt m'n eerste met extensions :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow D
    Love buns en het klopt, je haar voelt echt zo zacht, gehydrateerd maar tegelijkertijd zo dik aan door buns.
    Soms mis ik echt die slordige kapsels die ik deed met me relaxed haren en die fishtail braid had ik nooit gedaan. Kan niet wachten tot me naturel haren op een bepaald lengte is om meer gekke dingens te doen.
    het komt, wel geduld (lol)

    Ik ga proberen deze hele winter te weaven, om echte echte vooruitgang te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. baby you are hot ! ! love it :-) talk to you soon ,hollĂ  at me when you ready to come in Paris, xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nuuun!!!!
    Thankssss
    Oooh yeah....Love ya

    BeantwoordenVerwijderen