zondag 27 november 2011

Wat gebeurt er met me haar ?!?!?

Hee Zeytins,

Check deze docufilm
En kijk er goed naar, want we zien degene vanwaar het haar vandaan komt maar vooral om welk reden eingelijk, we zien de bieders, de handelaren, hoe het haar gewassen wordt en de dragers zowel bekende Indiƫrs als Hollywood sterren. Omdat ik een van de dragers ben en dat zo af en toe zal blijven doen, zal ik vanaf nu ik eentje koop of het nou weave of een pruik zal zijn het haar zegenen.



Ciaaaooo Zeytins

2 opmerkingen:

  1. Nina, ik heb dit filmpje ook al een paar keer gezien. Zelf verkoop ik al 2 jaar Indian hair die ook uit India komt en hierbij heb ik gemengde gevoelens, want de mensen worden gewoon belazerd !
    Maar tja, het is een gat in de markt en men blijft erom vragen........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Claudia
    Echt he, dit geeft zo'n dubbel gevoel :(

    BeantwoordenVerwijderen