maandag 21 november 2011

Kan dit?


Hee Zeytin

Hoe is het met jullie ?
Met mij en me haartjes gaat het heel goed. Ik doe geen nieuwe dingens met me haren. Alleen maar Deep conditon sessies op droog haar en Cowashen. Zijn we klaar dan gaan we dan Twisten. Voor de rest van de week draag ik Turbans. Het is echt koud man en al die mist neen ik ga echt overwinteren dit jaar echt waar.

Maar ik heb jullie hulp nodig. Ik krijg vaker de vraag in me mailbox of je relax haren Naturel kan maken door het met bier te wassen. Een aantal Zeytins willen op de Naturel tour zonder dat ze de Big Chop doen. Ik weet het eerlijk gezegd niet, heb het ook nooit geprobeerd. Wat ik wel weet en heb gezien is dat sommige Turkse vriendinnen van mij hun haren soms wassen met bier. Het geeft hun haar echt een volume boost, glans en pluis vrij haar het geeft ze ook prachtige natuurlijke krullen maar zij hebben een ander type haar. Van andere meiden weet ik ook dat ze hun Naturel haar wassen met bier ook zij hebben positieve ervaringen. Maar zij zijn al Naturel, Relaxed haar dat weet ik niet !!
Zo relax dames die hun haren ooit of soms wassen met met bier laat effe weten hoe of wat, of dames die de overstap hebben gemaakt met bier zonder dat ze de BC hebben gedaan. Als jij ook je Naturel haren wast met bier graag ook jouw ervaringen.
Dankjewel Zeytins en hou mekaar warm he .....Ciaaaoooox

6 opmerkingen:

  1. Toen ik nog relaxed was, waste ik mijn haar ook vaak met bier. Na het wassen voelde mijn haar altijd dikker aan. Het is goed voor je haar, maar kroes wordt het haar er echt niet van. Straightner/relaxer moet er gewoon uit groeien. Het is in ieder geval geen slecht idee om te gebruiken. Het maakt je haar sterker en geeft meer volume en glans. En als natural was ik mijn haar nog steeds met bier...Loving it...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Jen
    Dankjewel voor je reactie meid echt :)
    en mag ik vragen gebruik je alcohol vrije bier of maakt het voor jouw niet uit.
    Ik wil het persoonlijk ook zelf proberen maar neig meer naar de alcohol vrije varianten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat alcoholvrije bier wel beter zou zijn, maar sowieso heeft het meeste bier heel weinig alcohol, dus maakt het maakt niet heel veel uit.
    En donker bier zou nog beter helpen tegen frizz, maaar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd. Zorg gewoon dat je het gas uit de bier laat verdwijnen en dan is het klaar voor gebruik. Let me know if you like it...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Jen
    Oke dan
    Ik ga het zeker proberen
    Thanksss he !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haar wassen met bier heb ik nooit van gehoord, ik ga het misschien ook proberen! Ga zo door, ik vind je blog echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Barbie
    Jaa het wordt al heel lang gebruikt maar zelf nooit geprobeerd dus dat maakt twee van ons :)
    Eerst alles opmaken wat ik nu heb en dan geef ik me haar een glaasje, ze zal vast op kijken van wat krijgen we nu (lol)

    En dankjewel he dat je Kara-zeytin leuk vindt,
    de jouwe ziet er ook heel leuk uit ik ben al lid :)

    BeantwoordenVerwijderen