dinsdag 18 oktober 2011

Mijn protective style deze Herfst en Winter

(klik op foto )

Hee Ladies effe iemand voorstellen ze heet Ella. Ella heeft 100% Human haar, dus je kan haar wassen, tangen en als je het wilt kan je haar een Highlight geven. Dit is mijn protective style. Ik wilde eerst Weave indoen en toen dacht ik van nee ik ga weer te maken hebben met het strakke, jeukerige en trekkerig gevoel en plus ik zou me haartjes/hoofdhuid ook niet echt goed kunnen wassen. Nee ik had er totaal geen zin. Trouwens ik wist niet dat Brazilian Haar (want dat wilde ik inzetten) echt zo duur was. Per baan €12,- en ik met me grote hoofd heb er iets van 14 nodig en ook nog €150,- betalen om het te zetten jaaa daaaag!!!!
Maar ik wilde iets doen met me haar, het de nodige rust geven zonder dat het strak in iets zit.

En toen zag ik Ella :)



Precies wat ik wilde lekker kort, snel en makkelijk terwijl je eigen haar in kwikwiba is en het is beschermt tegen dit gure weer. Wat ook een zeer grote plus is, is dat ik elke week mijn deepcondition sessies kan blijven doen en dat ik zo kan switchen naar mijn krullen.

Oooh geen getrek aan me hoofdhuid en haren. En ladies het voelt echt lekker warm aan en binnen 3 minuten ben je klaar met je haartjes

Ella is van het merk Sleek en ze kost €59,99. Ik heb haar al een keer getangd en het is echt haar. wel een Heat protectant gebruiken van te voren. Ze voelt heel fijn aan, geen haar verlies en ze zit heel erg prettig. Ze heeft drie kammetjes één achter en twee aan de tempels. Maar die gebruik ik niet. Ik heb ook van die wig caps gekocht om er onder te dragen ze zijn net panty's. Die kosten €1,-. Ik ben er blij mee. Ene dag Ella en wanneer het iets rustiger weer is m'n krullies. Makkelijker kon ik het mezelf niet maken. Geloof me Zeytins ik ben helemaal into pruiken.
Ella gaat niet lang eenzaam zijn , want ik heb er een paar mooie gezien.....

Jeetje ik heb een pruik gekocht terwijl ik één van de dames was die zei: Wie ikke, ik ga nooit een pruik kopen never (lol)

Zijn er Zeytins hier die ook into pruiken zijn ?

15 opmerkingen:

  1. Staat je leuk! Als ik genoeg geld had zou ik zeker into pruiken zijn. Er zijn echt hele mooie pruiken en aangezien ik van afwisseling hou zou ik helemaal los gaan met pruiken hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak al 2 jaar zelf mijn pruiken eerst met Braziliaans haar en nu met Indian haar. vaak had ik haar over en die bleef maar in de kast liggen. Op YT zag ik een video en ben het zelf gaan uitproberen. Way Cheaper :)

    Enige wat je extra nodig hebt, is een "paskop/poppenhoofd" Die kun je in de Afro winkels vinden of op Marktplaats. Ik heb nu ook Afro, want ik heb mn haar genkipt maar No Way dat ik daarmee de Diva zal uithangen. Althans nu nog niet lol

    Ps, je hebt ECHT niet zoveel haar nodig hoor en als je zelf je pruiken gaat maken ben je met 10 banen of minder al klaar zeker als je korte lengtes nodig hebt.

    BTW, Ella looks DAMN good on you.
    Ben benieuwd naar de rest van haar familie hahahah
    Xx Clau

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ miss Varishta
    Dankjewel lief
    Er zijn echt een paar dure ertussen ja klopt maar aan de ander kant vind ik het vele malen goedkoper dan weave hoor. Want als je weave gaat halen en ook nog betaalt om het te zetten (elke keer) kom je veel duurder uit hoor en er zit geen stress op je haren, wat een heel fijn gevoel is. En ook wat Claudia hier onder schrijft klopt helemaal je kan het ook zelf maken. Heb tal van YT filmpjes gezien.

    @ Clautje :)
    Meid er is een wereld voor me open gegaan ik was echt close minded wat pruiken betreft. Het klopt het is echt goedkoper en het fijne ervan is, is dat je gewoon kan switchen naar welk model dan ook als je verschillende hebt, en ook nog je naturel haar rocken er tussendoor zonder dat er ook maar stress op zit. is toch heerlijk.
    Naaah ik ga me paspoppen alvast halen en ruimte maken want Ella die gaat heel veel zussen en nichten en tantes enz erbij krijgen het wordt zeker een grote familie.
    Ik ben echt dol op Ella echt een life and time saver is ze

    Eerlijk gezegd ik durf ook niet echt me me Afro zo te lopen heb liever een twis out :)

    Thanks Beauty's xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like this a lot!!! It fits your face well. Loving the hair scarf as well.

    p.s- For some reason..google translate isn't working for me. But pictures are worth 1 million words :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja klopt om die reden ben ik ook gestopt met weaven. Is echt een dure grap en je kan je haar nog beschadigen ook! Een tijdje geleden dacht ik er nog aan om zelf een puik te maken hihi. Toch maar eens poberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Ms D,

    Thank you
    Oooh I'm sorry you can't translate
    yeah pics helped alot huh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Varish
    zo echt he
    Check me nieuwe post, ik ga echt aan de slag hoor. Je doet mee he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! :) Love it. Ik ben altijd into short hairdo's geweest en weet dat ik het ga missen nu daar mijn langer wordt. Dus mij zal je zeker ook in korte pruiken zien. Had er al een paar opgeslagen van YT.

    And don't be shy to rock your fro, was voor mij ook wennen toen. Sommigen vonden het leuk anderen denk ik wat minder. Maar het gaat er vooral om dat JIJ je er prettig bij voelt. En met goed verzorgd haar is dat denk ik geen enkel probleem ;-)

    Hugs,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @D
    Zo echt he heb er ook een heleboel bij de favorieten staan

    Maar een afro vind ik vele malen mooier bij een ander staan,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Afgelopen jaar heb ik de Estelle van Sleek gedragen. Lijkt er veel op de Ella maar dan met een langere, schuine lok. Een foto ervan staat op mijn Hairlista account.

    Sinds kort heb ik een pruik met krullen om vast te wennen aan mijn natural look, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Dress
    Ja echt he. Ik twijfelde tussen Estelle en Ella
    Wat is je naam op Hairlista. Kan ik Estelle zien
    Ik ben net een kind in een speelgoed winkel nu als het om pruiken gaat... erg hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha, ik draag ook zelf een pruik, al 2 maanden zo iets. I love it! Ik had in de september had ik voor het eerst weave gezet, en het is echt niks voor mij. 2 weken lang had ik pijn....geen weave voor mij meer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Vero,

    Oooh sorry
    maar het klopt helemaal, sommigen zetten het echt strak dat het helemaal niet uit te houden is.
    Pruiken zijn echt een uitkomst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga het ook eens proberen. Ziet erg leuk uit. Alleen ik had een vraagje want ik hoor dat mensen zeggen dat is niet goed want , zo krijgt je haar geen lucht als u begrijpt wat ik bedoel. Maar ik wil het erg graag. En hoe zit zo'n pruik eigenlijk vast? Blijft dat goed op je hoofd zitten. Ben namelijk bang dat als een klasgenoot even aan het haar zit of iets doet dat de pruik eraf ligt. Bedankt voor uw tijd


    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee anoniempje

    Het is leuk en je haar ademt wel want het heeft een netachtige voering waaraan dat haar vast is gemaakt. Deze heeft 3 van die haarklemmetjes aan de voor en achterkant en sommigen hebben van die straps die je vast kan maken. dus wat dat de betreft het blijft goed en strak zitten. Je moet natuurlijk niet in een "catfight" zitten want anders is de kans groot dat 't vanaf komt(lol)

    Nee...hij blijft echt goed zitten heb er totaal geen spijt van dat ik het gehaald heb. En als je thuis bent hoef je het natuurlijk niet op te hebben he.
    Dus je haar komt zeker geen lucht te kort
    Succes:)

    BeantwoordenVerwijderen