maandag 31 oktober 2011

Love, love my little (big) hair






Hee Lieverds ,
Hier een paar foto's van mijn twist out.
Heb Rooswater met Glycerine gebruik als Moister spray, dan geseald met mijn Home made Sheabutter. Zeytins ik overdrijf echt niet. Mijn haar voelt geweldig



De hubby en ik zijn eerst wat gaan eten en dan een filmpje gepakt. Hij heeft gekozen voor Colombiana. Zoe die kicks ass in die film, maar ze mag zo nu en dan een vette Triple Whopper naar binnen werken hoor, dat kind is net een sprietje.

Ik vond me haar zo cool. Ik bleef eraan zitten want ik wilde het nog groter en groter hebben. Degene achter mij mocht niks van die film zien (lol)
(Hmmm egoist)

Maar jammer nog een paar jaartjes geduld hebben.


En zo doen we onze twisten, Kijk zonder elastiekjes. Het gaat zo goed Zeytins echt. Heel heel weinig tot niks valt uit en heb geen last van droge haren of hoofdhuid.
Enige wat ik moet doen en dat was ook de afspraak is dat ik moet gaan punten, want tijdens het twisten voelen sommige delen een beetje ruw aan. Zal dan maar zo snel mogelijk een afspraak maken.
Nou Zeytins dit was het.
Laat effe weten hoe het met jullie haartjes gaat
Ciaaaooo Gudu's .................

10 opmerkingen:

  1. Your hair grows so fast .its amazing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jus, je haar groeit echt hard hoor :)
    Misschien is dit iets voor jouw?
    http://www.youtube.com/watch?v=sDU8sBKlDog&feature=related
    Er zijn veel meer looks en jij kunt alle stylen hebben. Miss perfect face :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Claudia
    Dankzij die foto's zie ik het ook want anders zou ik het niet geloven dat het groeit. Wil zo graag een "Cave Woman" haar hebben zo een grote wilde haarbos hahaha

    En meid je hebt me blij gemaakt met die link su-per dankjewel !!!
    wie ikke miss perfect face, echt niet. Make up meisje make up :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GIRL!

    Hoe is het mogelijk dat je haar zo snel groeit??
    Kan je me vertellen welke vitaminepil je dagelijks neemt?

    Ik heb afgelopen zondag, de 30e mijn Big Chop gedaan, zelf. Uit pure frustatie.

    Nu merk ik hoe weinig ik weet van mijn eigen haar...Ik ga gewoon bij jou afkijken, haha.

    Dus meer foto's, tips en blogs please!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Dress
    Gefeliciteerd met je BC !!!!
    Lieverd ik neem de haar supplementen van de Tuinen na het ontbijt/brunch in.

    Ooh ik kan je frustratie helemaal begrijpen en nu is het tijd om je haar weer te ontdekken he want dat had ik ook. Neem het rustig aan, heel veel deepcondition en baggy sessies doen. heb heel veel tips kan je vinden bij het blogarchief maand Juni. Spice je haar met leuke sjaals en diadeems
    vlechtjes kunnen in het begin en de komende koude maanden heel veel helpen. geloof me het wordt echt een mooie krullenbos en het word nog zachter dan dat het aanvoelde als uitgroei.
    Heel veeeeeel succes en hou ons op de hoogte

    Jus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad Jus, je haar is nu al langer (en dikker) als de mijne. Groeit als kool. Als je zo door gaat heb je volgend jaar deze tijd een bos haar à la Leela James.
    Denk dat ik jouw regimen maar moet gaan volgen wil ik (duidelijk)vooruitgang boeken met mijn haar. Jij bent echt een lucky bird

    greetz,
    Miss J

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee miss J

    Oooh een Leela James coupe volgend jaar rond deze tijd...ik ga zo blij zijn laat je mond een zegen zijn hoor (lol)

    BeantwoordenVerwijderen