donderdag 20 oktober 2011

DIY: Maak je eigen pruik

Hee Zeytins,

Ik hoef het niet meer te zeggen, jullie weten het nu wel "Justherz is into pruiken". Er is een nieuw wereld voor me geopend echt. Eerst was het Conditioners en Olie, nu zijn het pruiken. Maar gelukkig zoals met alles kan je ook je eigen pruik maken. Altijd leuk om nieuwe dingens te leren. Je hebt niet veel nodig en het lijkt helemaal niet moeilijk. Enige wat je hoeft te kopen is je paskop, weave, wigcap, naald en garen of weave lijm. Ik zou het niet aanraden om het op je hoofd te proberen. Dat is meer voor de gevorderden onder ons.

Check out deze filmpjes en wordt een beginner. Deze dame van de eerste video die heeft al haar pruiken zelf gemaakt. Dit is haar YT Channel



En dit is Vonnique
Goede tip is dat met die douche cap.



Ciaaaooo Zeytins en zet hem op he......... ik ga ook aan de slag :)

5 opmerkingen:

  1. hey!
    ik weet dat je bericht beetje oud is maar ik ben nu ook bezig met u-parts maken mn eeste was eiegnlijk best goed gelukt..
    maar waar koop jij je wigcaps?! want ik ben me echt doood aant zoeken in Rotterdam en kan helemaal niks vinden alleen die dunne panty dingen wat ze verkopen.

    thnx!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Anoniem

      Het maakt niet uit of je nou op de recente of oudste bericht reageert ze zijn er om dit soort vragen te stellen :)
      Je hebt gelijk die wigcaps zijn niet echt makkelijk te vinden
      van die spandexachtige toch
      Ik had ze in het buitenland gekocht, Als ik ze tegenkomt hier in Amsterdam laat ik het weten op de blog :)

      En wat goed dat het gelukt is met je eerste Wig en volgens mij is het zeer verleidelijk om er een " Hobby " van te maken.
      Zo kan je heel veel centjes besparen en elke keer van coupe veranderen a la Rihanna
      Veel plezier:)

      Verwijderen
    2. supr dat je t dan even wil laten weten =] ik hoop dat je het snel vind in amsterdam haha.
      Ja het is idd best verleidelijk. zit nu al elkedag op youtube te kijken naar naar channels. en word steeds meer jaloers haha word tijd dat ik in Amerika ga wonen haha

      Verwijderen
    3. @ Chrystal
      Ja echt he sommige meiden hebben skills
      Maar Youtube is echt een universiteit :)

      Verwijderen
  2. Maak jij ook al pruiken? Zo ja waar haal je het haar vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen