maandag 26 september 2011

Checkin in


Hee lieverds

Hoe is het met jullie allemaal.... Goed?
Hopelijk van wel .
Wat ben ik blij dat ik me krulletjes kan zien en voelen. En nog blijer want ze zijn gegroeid !!!
Heb nog niet echt een "length check" gedaan maar ik zie het aan me stompe haarpunten ( die ik na de knipbeurt overgehouden had)
want ik kan ze nu uitvlechten of rollen

Nadat ik de vlechtjes had uitgedaan heb ik me haartjes gewassen met ORS Deepclean shampoo. Daarna een hot-oil gedaan met me homemade oliemix en die had ik 2 dagen ingelaten. Heb de plastic folie truuc gebruik om me kussens te beschermen. Het was niet de bedoeling om het zolang in te laten maar effin er moest flink uitgepakt en opgeruimd worden (lol)
Na het uitspoelen van de oliemix een Cowash gedaan met de Inecto Conditioner. Me haar voelt geweldig alsof het zeg "EINDELIJK VRIJ"

Tijdens me vakantie waste ik me haren met een 2 in 1 formule, en elke dag nam ik me haartabletten in. Elke dag. Ik heb niet veel haaruitval gehad ( als ik het zo mag noemen want het was eigenlijk niks) maar het is wel ietsie, bietsie, dunner geworden bij me tempels dus die worden mijn aandachtspunten de komende maanden. En dat ga ik doen door elke dag heeel lichtjes in te masseren met Castor olie.

Nou Zeytins dat was het weer,
Op de foto heb ik een twist out.
Dat heb ik gedaan door me haartjes lichtjes in te spuiten met moister spray van Rooswater en Glycerine en daarop Wave Nouveau Finishing Lotion en heel lichtjes Olijfolie op de punten gezet en dan twisten . Volgende dag. Olijf olie op me handen gezet (om pluizig haar te voorkomen). De twistjes een beetje ui telkaar gehaald, een dunne haarbandje rondom me haren gezet en daarop een Diadeem.. klaar

Weet je wat ik maak een video
Ciaaaooo.......:)

8 opmerkingen:

  1. Both you and your hair are super beautiful.

    ps You hair grows super fast!!!! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Unfortunately I don't understand this language... but you have a beautiful face, just wow:)

    xo,http://lovelymuffin.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw gorgeous! :)

    Volgens mij hoef je die tabletten niet eens te nemen want je haar groeit als kool :)

    Over vitamines gesproken, ik kwam laatst een video tegen van Cathy Howse die uitlegt dat we voor de groei bevordering van ons haar alleen een multivitamine en IJzer (capsule) per dag nodig hebben. Dat andere wat teveel is plassen we uit..vandaar misschien de donkere kleur urine. Multivitaminen gebruik ik al een paar jaar van de Tuinen en sindskort ook de IJzer capsules van de Tuinen met melasse.

    Zag laatst bij de Tuinen dat de formule van de Inecto conditioner is verbeterd. Het is nu parabeen vrij. Hoop dat het nog steeds zo goed werkt, gebruik het voor m'n dochter als prepoo en soms ook voor mezelf.

    xxx,

    D

    p.s. Ik moet je nog steeds mailen LOL, komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Sunny
    Thanks hun,Yes it does huh. me like me like (lol)

    @ Muffin
    I'm sorry just use the google trans. on the left so you can have a idea what i'm talking about.
    But if you have a question about something don't hesitate oke:)

    @ D
    Dankjewel poppetje
    Echt het gaat zo snel, ik maak geen grappen met me haren, ik neem het zo serieus. Niet normaal (lol)

    Ja dat las ik ook, prachtig haar heeft ze trouwens, maar ik ben zo gewend aan haarsupplementen, kan niet meer zonder ze. Ben wel gaan verminderen dat wel neem nu maar 1 na het ontbijt en ijzer. die met melasse ga ik proberen.

    Dat is mooi van die conditioner hopelijk hebben ze niks anders veranderd want dat is echt mijn go to conditioner!!!!!

    En maak je niet druk meid met het mailen ik weet als geen ander wat drukte is echt waar want ik maak me alweer klaar voor de volgende trip. (zucht)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mail komt eraan. Trouwens niet de conditioner hebben ze aangepast maar de shampoo is verbeterd. Maar heb die nooit gebruikt.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ D
    Doe maar rustig ik zie het in me inbox schat
    Ik heb die shampoo ook nooit gebruikt, hou het lekker bij me Zwitsal baby shampoo en voor deep clean aan ORS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You look stunning!!! So beautiful! You're making me want to cut all my relaxed hair off!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Ms D
    Thank you so much for joinig us on Kara-zeytin
    and thank you for the nice and sweet compliments.
    I couldn't take it anymore to deal with the 2 textures of my hair every 6 or 7 weeks.
    I'm so happy with my BC....really :)
    When its time to do the big chop you'll know and feel it.
    Happy Hair Growing sis :)

    BeantwoordenVerwijderen