dinsdag 16 augustus 2011

Vakantie part 2










(Klik op foto's)
Hee Zeytins
We zijn in Izmir.

























Mijn God hee wat is het warm. Kijk hoeveel graden het is en kijk naar de tijd. Lang leve de Airco.




We zijn met de bus gegaan. Wat een mooie bussen hebben ze allemaal hier. Een reis van bijna 9 uurtjes want alle vliegtuigen waren vol vanuit Ankara. We zijn niet eens 2 dagen thuis gebleven of we moesten vertrekken naar Izmir, want vrienden konden niet wachten om ons te zien. En ze waren ook slim geweest om voor ons te reserveren. Zo konden we ze dan niet weigeren.












Met veel moeite heb ik dit boek niet uitgelezen tijdens de lange reis. Het verbaasd me dat de chauffeur me niet buiten heeft gegooid van al dat gelach van me. Echt een aanrader meiden.










Gelukkig was er wireless in de bus.














En stoppen zodat we onze benen kunnen strekken en van het uitzicht konden genieten. Ook kleine koopjes doen.



Zoals deze 3 handdoeken voor nog geen €2,-. Hotel handdoeken gebruik ik nooit op me gezicht en ik zet altijd eentje over de kussen heen. Snel weer de bus in voordat ik hier achterblijf.

Zeytins dit was het weer. Ik kom snel terug met een mix van foto's. Ik geniet van me vakantie. Wat is het toch heerlijk om helemaal niks te doen. Geen afwas, geen kleren wassen, ontbijt staat al klaar als je wakker bent....ooooggghhhhh lekker. Ik vermaak me zeker. Ciaaaooo Lieverds :)

4 opmerkingen:

  1. Wat zie je er mooi uit op de 1e foto. Nice dress!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke informatieve blog heb jij! Ik heb je zojuist ontdekt via youtube. Ook leuk om te zien dat je natural bent gegaan. Ben recentelijk ook natural gegaan en nog vollop aan het uitzoeken wat voor producten mijn haar fijn vindt. Ik heb een vraagje, op een van je foto's zag ik dat je zo'n 5 liter fles olijfolie gebruikte. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht en wat hij kostte? Dank je wel alvast meid. En vooral blijven posten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid dankjewel !!!
    Ik vind deze Naturel reis een verademing. heerlijk om niet meer te vechten met 2 haartexturen.Ik geniet nu van me rastavlechtjes lekker makkelijk wassen en klaar.
    de 5 liter olijfolie had ik gekocht bij de Marokkaanse winkel in de Java straat te Amsterdam voor €17,- het was in de aanbieding normaal kost het €24,-
    In de Marokkaanse winkels zijn er vaker zulke aanbiedingen ga maar eens kijken.
    Heel veel succes met jouw haarreis meid, hou het lekker simpel dan zal je sneller vooruitgangen boeken. En...Stay in Touch oke :)

    BeantwoordenVerwijderen