woensdag 20 juli 2011

Hoe ik me hoofdhuid verzorgd met Rasta vlechtjes

Hee Zeytins
Ik heb lang geen video gemaakt en dat ben ik jullie wel schuldig he. Omdat ik jullie zolang heb laten wachten de afgelopen dagen hier een leuke voor jullie :)
Hier laat ik zien hoe ik me hoofdhuid opfris want men want jeukt het.
Ik heb heel vaak de Turbie towel gebruikt bijna elke dag de afgelopen dagen en dat heeft echt geholpen om het haar lossjes te krijgen aan de voorkant, want daar doet het echt zeer aan het begin.Ik heb X-pression vlechtjes gebruik. Had 6 pakken gekocht en elk van ze heb ik 2 keer geknipt. Weet eerlijk gezegd niet hoeveel me meissie heeft gebruikt want ik had alle pakken gelijk geopend en verdeeld.

Oh ja de mix in het spray flesje is Rooswater, Argan, Kokos en Castor olie en heel veel druppels pepermint olie. En in die container alleen Argan, Kokos en Castor olie .

Veel kijk plezier Zeytins............. Ciaaaoooooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen