vrijdag 29 juli 2011

Eindelijk vakantie

Hee Zeytins

Hoe is het allemaal?
Met mij gaat het goed. Eindelijk gaan we op vakantie. Echt vakantie he, niet meer rennen en afspraak maken of hebben met die van dat en om die tijd. Neeen de hubby heeft het belooft. Echt vakantie. Nou weer inpakken. Ik haaaaat inpakken ik weet nooit wat ik moet meenemen (komt ervan als je teveel kleren heb Jus).

Hoe het met de haartjes gaan die doen het rustig. Ze zijn in vlechtjes, wat kan je nog meer met ze doen. Maar ik ga ze wassen (dit zal de tweede keer zijn ) voordat ik wegga . Ik maak er wel een video van.

We blijven iets van 2 maanden in Turkije. We hebben een huis in Ankara en vandaar gaan we elke week ergens anders 1 week Bodrum en dan gaan we weer naar huis en voor 1 week naar Izmir en weer terug en dan Bursa of Antalya enzo, enzo. En dat zullen we doen met familie en vrienden. Heerlijk

Wat ik ook moet meenemen zijn extra vlechtjes zodat ik voorin alleen hoeft te verversen, Want ik ga heel vaak gebruik maken van hun Spa's en warmwaterbronnen. Ik heb er zin in en de hubby helemaal.........Ciaaaooo Zeytins

Heb ook een fijne vakantie...:)

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Ben lang niet in Bodrum en Gumbet geweest. Altijd top daar.
    En de mensen daar zijn zo vriendelijk, eigenlijk gewoon lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ D
    Hai lief
    Ja Bodrum is echt top. Ben nooit naar Gumbet geweest. Bijdeze ga ik zeker effe kijken dan :)

    BeantwoordenVerwijderen