maandag 18 juli 2011

Een snelle Update


Zeytins !!!!!
hoe is het, Goed ?
Hopelijk zijn jullie allemaal in blakende gezondheid :)

Met mij gaat het super. Heb een break en dan gaan we weer aan de slag en dankzij deze break heb ik snel vlechtjes in gezet. Heb X-pression gebruik zoals altijd. Heerlijk ik hoef bijna niks te doen. Enige minpuntje is dat het een beetje te strak is maar dat los ik wel op. Bij de volgende post leg ik alles uitgebreid uit. Het is echt fijn om op adem te komen en in me eigen bed te slapen.


Ik kom heel snel terug met een nieuwe post. Ik mis jullie zo man :(
Laat effe weten hoe het met de haartjes gaat. Ik mis me Deepconditioners, Prepoo, Hot oil, Moister & Sealen gesprekken........Ciaaaoooo lieverds

6 opmerkingen:

  1. Lol, en wij missen je posts! Ik ben nog altijd beniewd naar die krullen waar je het over had in de vorige post #nieuwsgierig hahah.

    Leuke vlechtjes btw, heb je elastiekjes gebruikt? Het lijkt er namelijk niet op. Ik zoek nog altijd naar een leuke manier, om te voorkomen dat me vlechten los gaan zonder elastiekjes en zonder te branden. Of dat kan? No clue!

    Anyway groetjes!!

    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Naomi
    Ik heb het hopelijk goed gemaakt met de video
    Neen heb geen elastieken gebruikt

    En die krulletjes ik kom wel op die post terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey girl,
    moet ook zeggen dat ik heel wat had om te lezen...hihi...je haar ziet er goed uit. met de haartjes gaat het z`n gangetje heb nog steeds vlechten. Ben straks een jaar post relax en ben nog aan het overwegen wat ik ga doen.

    groetjes fab

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haii Fab :)
    Wow een jaar
    Maar neem je tijd als het zover is weet je wel wat je moet doen,Jaaa vlechtjes het is zo makkelijk met ze he heerlijk. Je haartabletten innemen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You're braids look nice! Who ever did them did a wonderful job. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Sunny
    love my girl
    She braids for me
    I do prepoo, DC and all that for her :)

    BeantwoordenVerwijderen