woensdag 6 juli 2011

Aahhhh !!!!!

Hee zeytin

Effe snel

Sorryyyyy :(

Maar ik ben zooo druk bezig. Nu heeft de hubby het druk en omdat we samen werken heb ik het ook druk dus het is rennen en rennen, (We doen zaken in Afrika, Turkije en Latijns Amerika)
Het komt soms voor dat ik de eerste vliegtuig neem naar Turkije en de laatste terug neem naar Nederland. Of dat hij soms 3 maanden op een Afrikaanse Tour is met een mannen delegatie. Als er vrouwen bij zijn ga ik mee.

In zulke tijden wens ik zo hard, dat ik mezelf kon splitsen en rennen kon als Speedy Conzales of Miep Miep :)

Maar het komt goed, belooft .......Ciaaaooo lieverd

2 opmerkingen:

  1. Druk druk druk!! Hard werken maar niet te hard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt he ik merk het nu ook aan me gezicht:(

    BeantwoordenVerwijderen