maandag 20 juni 2011

Regimen Au Naturel

Zaterdag is wasdag
(klik op foto)
In de ochtend :
Hot-oil ( Oliemix) goed in masseren en plastic douche cap op.

Middag:
Haren wassen bij de wasbak met verdunde Antiklit Baby Shampoo of een Cowash doen met VO5 2x.
Moister Deepconditioner doen met Inecto Conditioner.
30 min onder de droogkap op high of met plastic douche cap en Turbie towel erop voor hoelang ik dat wil.
Haar uitspoelen en uitkammen onder de douche.
Haar in Turbie Towel inwikkelen

Leave in mix indoen en moister en sealen tegelijk.
Haar twisten doen en Airdryen.

Dagelijks:
1 Haar supplement van de Tuinen innemen na ontbijt/brunch
Moister spray gemaakt van rooswater en twee dopjes glycerine dat lichtjes inspuiten.
Baggy voor hoelang ik dat wil.
Daarna lichtjes sealen met oliemix.
Satijnen sjaal en muts op en klaar.

That's it Zeytins ................Ciaaaooo :)
psssst ik ben al 2 weken BC post, gaat snel he

9 opmerkingen:

  1. he jus . ik ben je vanaf het begin aan het volgen . ik ben nu ook bezig met mijn transition reis. ik ben op 1 augustus 1 year post. jij bent mijn inspiratie vanaf nu ik heb jou foto op mijn desktop . gewoon voor inspi hoor . hopelijk is dat geen probleem . fijne dag en ik kijk uit naar de verdere reis met je haren .groetjes from china

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je zit er prachtig uit au natural!! En ja de tijd vliegt echt, nie normaal! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Vanessa
    Hee meid dankjewel voor het volgen echt waar. En nee ik vind het niet erg dat je dat doet, want dat doe ik ook met dames die een inspiratie bron zijn voor me.Heel veel succes met je transit ,Augustus is om de hoek . Groetjes from regenachtige Nederland :)


    @SheriCOco
    Thanks Babe. Enof het snel gaat...zoo!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You are very pretty. Your skin is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sunny
    Thank you
    every week 2x scrubben and tall that jazz.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How can i translate the thins on you blog. I want to read everything. You have such beautiful hair and skin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Pluto
      Thank you so much for passing by
      I'm trying to solve it
      read the blog with Modzila instead of internet explorer
      Google is not helping at all :(

      Verwijderen