woensdag 8 juni 2011

Okeeeeee......

Hee Zeytins,

Hier een snelle update van hoe de zaken tussen me haartjes en ik zijn.
We zijn nog steeds in een goed gesprek. We vinden mekaar hartstikke leuk echt waar. Wij beiden zijn zo blij dat we mekaar weer ontmoet hebben. Alleen zijn er nog wat kantwerkjes.
  1. Het haar staat rechtop, ECHT. het staat gewoon kaarsrecht. Dat is iets waaraan ik weer moet wennen. Had vroeger een korte coupe maar dat was S-Curl.
  2. Ben ook iets te enthousiast geweest met knippen want het is super ongelijk. Voelde en zag het toen ik die minivlechtjes inzette. Me braid Out zag er echt niet uit. Het had gaten, zo lelijk. Dus dat wordt punten om alles gelijk te hebben. Daarvoor ga ik naar de kapper. Ik doe het maar meteen zodat ik een frisse en gezonde start heb. Want het zal zonde zijn als ik nu flink aan de slag ga en dat ik verder op me reis een flinke stuk ervan af moet knippen.
  3. En als laatste: Me hoofdhuid doet zeer. Toen ik zo een beetje moest vechten met die 2 texturen deed het echt niet zeer, ook niet tijdens het uitkammen onder de douche. Misschien moet ik niet zo veel eraan plukken (lol)
Maar één ding het is niet droog en het voelt niet droog aan . Het is dik en voelt heel "compact" . Je handen kunnen er zo in verdwijnen. Die spiraal krullen voel ik zo aan de onderkant. Ik laat de hubby heel vaak voelen.
Nu dat ik vrij heb en vaker thuis ben kan ik zo vaak de "Baggy" doen als ik wil. Dus het komt goed met ons. Als het wat rustiger is en ik dit alles een beetje onder de knie heb zal ik nepvlechten indoen. Zowel Kwikwiba en single vlechtjes. Zo zal ik me haartjes de nodige rust geven en kan het rustig slapen en bijkomen.

Ciaaaooo Zeytins :)

2 opmerkingen:

  1. Wat ik met mijn haar deed na de Bc: het was zooo kort dat mijn haar niet gevlochten kon worden, ik kocht gewoon tig soorten sjaaltjes en bando's voor een soort afro puff. Toen ik weer kon vlechten maakte ik mijn haar s'avonds wat vochtig, flink wat sheabutter en vlechten maar.
    Het zat dan s'morgens erg mooi, lekker veel krullen er in en heerlijk zacht.Af en toe zette ik nepvlechten, groeit dan sneller hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Haidy
    ik ben weer aan het hamsteren voor bando's en sjaaltjes en die moister spray van rooswater en glycerine gaat er gretig in
    het voelt echt fijn aan maar denk dat ik snel nepvlechten in zal doen want kan me ongelijke puntjes niet aanzien.(lol)

    BeantwoordenVerwijderen