woensdag 22 juni 2011

Kijk me puff
























Ik kan puffen Zeytin yeaaahhhh ( lol)
Moister spray gezet. Beetje Wave Nouveau Finishing Lotion extra aan de punten aangebracht en geseald met olie mix. Een Legging in lange strippen geknipt en één van die strippen om me hoofd gebonden en beetje bij beetje naar boven duwen zowel voor en achter terwijl ik strakker bind totdat het haar in een puff komt te zitten. Voor extra smoothness voorin en achterin, satijnen doek strak gebonden en iets van 15 min gelaten. Effe snel make up aanbrengen en klaar.

6 opmerkingen:

  1. hey jus , zo snel wow echt geweldig . je haar groeit dus snel of toch gewoon normaal. hoeveel inch of cm is j haar?? ik heb net de mijne gechecked en is 4 inch voor 10 mnd groei. ik weet niet als dat goed of langzaam is .lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ vanessa
    Ja het is echt snel maar toen ik had geknipt was het ook niet zo super,super kort he
    Ik weet echt niet hoeveel cm ik heb ik meet het nooit

    @ Moderne Meid
    Dankjewel meid

    @ Varishta Shireen
    Thanks Beauty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ VeroraStephanie
    Hee Vero dankjewel he :)

    BeantwoordenVerwijderen