zaterdag 4 juni 2011

Is het al zo ver ?!?!

Hee Zeytins
Hoe gaat het, alles goed?
Hopelijk van wel. En met de haartjes ook ?
Met mij gaat het super. Heb absoluut niks te klagen.

Oke .........Ik wil nu de chop doen. Nu, nu, nu.
Heb geen zin meer om langer te wachten. Heb het gehad met me relaxed restjes , Ik erger me dood aan me relaxed eindjes.
24 Juni is het precies een jaar dat ik voor het laatst relaxed heb gedaan.
Ik wilde op die dag " kijken " van zal ik die schaar pakken en dan alle relaxed haren knippen of nog iets van een paar maandjes wachten. Maar nee ik wil het nu doen.

Me mannetje zegt: " Is up to you schat"... Jaaaaa dat weet ik.... Aaaahhhh!!!!!!!
Dit gevoel is zo sterk en spannend tegelijk . Nee ik kan niet wachten tot 24 Juni.
Hou de blog in de gaten want misschien drop ik een korte coupe erin .
Ciaaaooo lieverds

2 opmerkingen:

  1. Hoi Justherz.

    Dat gevoel had ik ook toen ik mijn BC deed, gewoon, nu, nu, nu, en gelijk pakte ik de schaar, weg met het gestraightte deel,succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooooo echt he
    Kleine afro....here I come!!!!

    BeantwoordenVerwijderen