donderdag 5 mei 2011

Tweede Wash & Go....... Love it




















Hee Zeytins
Weer een Cowash gedaan. Turbie towel erop gezet voor ongeveer een uur ( was fanatiek aan het opruimen ) Haar was iets van 80 % droog. Leave in gezet. Lichtjes uitgekamd. Haar in bun. Sjaaltje eromheen en klaar. Slenteren door de stad. Thuis gekomen, haar was compleet droog, Moister en Sealen, 8 grote twistjes. Satijnen doekjes erop en naar bed. Vandaag begonnen met kleine twistjes die ik 2 weken in zal houden ( als het mag van me hoofdhuid)
Lees hier eerste Wash & Go
Ciaaaooo Zeytins :)

8 opmerkingen:

  1. *zingt* If you don't know me by now...... lol

    Ik meen het schat, als ik niets te melden heb...hou ik m'n mond :) Je hebt trouwens nog een shoutout te goed. Je weet waarvoor....komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @D
    *dromerig* Aaah ik smelt helemaal weer van je. *zucht* aaaahh (lol)

    BeantwoordenVerwijderen