zondag 8 mei 2011

Twistjes again





Hee Zeytins
Heb weer twistjes . Waarom moeilijk doen als het zou makkelijk kan mannnng.....:)















binnen 3 uurtjes was ik klaar met twisten













Ik hou ze 2 weken in. Misschien in de derde week zal ik me haartjes wassen in die twistjes, ik zie wel. Een ding me haar valt niet uit het breekt niet, het voelt niet droog of broos aan.












Alles onder controle. Voor mijn gevoel ben ik al-lang Naturel misschien dat het me zo makkelijk afgaat
24 Juni is het precies een jaar geleden dat ik voor het laatst had gerelaxed. Gaat snel he :)

Ciaaaooo Zeytins



6 opmerkingen:

  1. Wie zag je voorbij komen op die 3e foto? :)

    En wat zie ik daar? Naildesign?! haha cute! Can't wait to see your fro.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. D
    Bij die tweede foto zag ik een dame voorover buigen in het park. En bij die derde was het geen fraai gezicht, en dat was ik zachtjes aan het vertellen aan me vriend. je ziet het echt aan me gezicht dat ik in shock was. Ik zat meteen op. Sommige vrouwen hebben totaal geen waarde voor hun lichaam (SMH)

    I'm so gonna rock my fro :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love how you've done your hair and the flower looks so pretty!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Broadway and Dee O.
    Thank you!!!! :)
    Can't go wrong with twist

    BeantwoordenVerwijderen