zondag 8 mei 2011

Creme of Nature Argan Oil.....

Zeytins ......Ze zijn gespot in Nederland. Een Hairlista vriendin heeft het ons laten weten. Ze zijn te vinden in Den Haag bij de BSB bij de markt naast de pinautomaten (Ja we moeten duidelijk zijn he LOL). Ze laat weten dat ze op dit moment de basis dingen hebben die eerst zijn uitgekomen (Serum, Sheen en pakket conditioner)

En de Relaxer. De verkoper in de winkel zei ook tegen haar dat de Shampoo, de fles Conditioner!!! en al het andere binnenkort binnen zijn. Joehoe!!!
Die lijn is uitgebreider dan ik dacht. Dus dat wordt een dagje Den Haag Zeytins . Hee Char thanks for the tip he
Ciaaaooo:)

8 opmerkingen:

  1. Jus meid tenzij je perse naar Den Haag wilt en ook nog even langs Scheveningen gaat...dan zeg ik koop je spulletjes daar! :)

    Maar ik heb vorige week de Argan Deep conditioner gekocht bij Suhail (Albert Cuyp) en hij bevalt uitstekend. De Sheenspray heb ik ook...review komt eraan.

    Ooh en we hebben nu ook een filiaal van Me Gorgeous in Amsterdam aan van Woustraat, waar Rafina's vroeger zat. Over twee weken is de zaak kant en klaar en verkopen zij het ook.

    xxx,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @D
    Waaaaaaaaaaaaat en je vertel het me nu pas!!!!!
    Neen ik hou niet meer van jou :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja we mailen ook te weinig :/

    Maar lieverd, ze zijn er net een week ofzo bij ons hier hoor. Ik liep langs om mijn spulletjes aan te vullen die op waren. Ineens zag ik dat ze deze lijn hadden?! Was denk ik zelfs die dag binnengekomen. Ze hebben die conditioner wel alleen in zakjes. Kost €1,99 per zakje. Terwijl men ze in Amerika ook gewoon in flessen heeft? Hoop dat ze die hier ook gauw hebben.

    Waar ik eigenlijk direct naar keek, was of ze de Oil treatment ook hadden. Die zag ik niet? Dat lijkt me een top product.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oookeee,
    €1,99 per zakje, ik denk dat ik er wel 4 van moet hebben want er zit nooit genoeg in.
    Ooh van die flessen conditioners en die oil treatment ben ik echt aan het trappelen he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai! Thnx voor de info! Ik ben alleen bang dat ik dat niet ga vinden haha. Wat is de bsb? En heb je niet toevallig een straatnaam? De markt is zo groot :( alvast bedankt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Anoniem
    Ik ben ook niet bekend in Den Haag
    Heb de info van een andere Zeytin gekregen die toevallig in Den Haag was...Sorry:(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedendag sinds 6 jaar geleden heb ik argan velden geerft in Aitbaha dat is een plek naast Agadir en ik wist echt niet wat ik er mee moest en sinds 3 maanden ben ik nu bezig ermee en wist echt niet dat er zoveel vraag naar was ik verkoop zelf 500 ml voor 30 euro en 1 liter voor 55 euro mensen hebben me voor gek verklaard omdat ik zo goed koop ben of dat het verdacht is omdat het precies de zelfde kleur is als zonnenbloem olie en mensen mixen het ermee en heb me klanten moeten winnen nadat ze na 2 a 3 dagen resultaat zagen en het is toch gratis voor mij ik bezit zelf denk ik na schatting tussen de 14.000 a 15.000 liter en op vele liters gaat de prijs omlaag dus als u mischien interssen hebt kunt u mij bellen op tel nummer: 0628341412

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn ook online te verkrijgen via www.rc-cosmetics.nl

    BeantwoordenVerwijderen