woensdag 20 april 2011

Heerlijk, heerlijk



(Klik op foto)
Zeytins ook aan het genieten van dit weer. Lekker he. Heeeeeeeeerlijk
Maar me studie neemt al me tijd. Één ding zodra het tijd is om naar huis te gaan haast ik me, want ik weet dat me mannetje iets lekkers voor ons heeft klaar gemaakt. Enige wat ik hoeft te doen is opfrissen en we gaan naar het park.
Wat me haartjes betreft ik doe alleen maar cowashes. heb die VO5 gebruik en het is .....review is coming. Wat ik nu doe is Bantu knotjes maken maar ik maak ze niet los. Voorin doe ik een twist of een French braid en maak ik het vast aan één van die knotjes. Af en toe een brede headband ervoor en klaar. Op dit moment ben ik 43 weken post en still loving it.








(Klik op foto)
Lekker, lekker








(klik op foto)
Ik hou van me rijst hij van zijn brood
deze was voor vandaag vis, garnalen en groente schotel)









En dit was gister. Lams spareribs. ooooh men boterzacht.
Wat is het heerlijk als een man kan koken he. Het smaakt nog lekkerder en ik smak nog harder (lol)

Ciaaaooo zeytins geniet ze.

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat eten er lekker uit! Geniet van het weer he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meid het was echt lekker
    Jij ook he geniet ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat ziet dit er heerlijk uit!! Lekker gezellig :-)

    ik vind je haar op de eerste foto echt ZO mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Kizzyyyyyy
    Hee lief hoe is het met je?
    Jij hebt volgens mij ook lekker weer he

    Het eten was ook heerlijk :)
    ik geniet elke keer van zijn kookkunsten
    Dankjewel meid voor je compliment xxx:)

    BeantwoordenVerwijderen