woensdag 27 april 2011

Het meest gevraagd: Update Regimen

Hee vertrouwde en nieuwe Zeytins :)
Een update van mijn regimen. Zoals jullie natuurlijk weten ben ik alleen maar aan het cowashen. Hier mijn uitgebreide LTT regimen.

Vrijdag Avond:
Prepoo / Deepcondition met Conditioner

Zaterdag:
Uitspoelen en wassen tegelijk.
Focus meer op hoofdhuid.
Haar uitkammen met conditioner onder de douche
Haar in turbie towel 15-30 min.
Leave in mix indoen
Airdryen in 12 twistjes
Moister & Sealen daarna.

Producten
Dagelijks en Belangrijk
  • Haar punten, tijdens het Moister & Sealen nu dat het langer licht is buiten. Ik doe de Search en Destroy methode.
  • Satijnen doek en sjaal altijd op hebben als ik thuis ben en naar bed ga
  • En doe de Baggy vaker.
Dit is alles. Niks nieuws......Ciaaaooo lieverds :)

2 opmerkingen:

  1. Ciao! i've discovered your blog and i'm so in love with it! i like all the attention and the time you put in taking care of your hair! my hair is completely different from yours, it's 1c light brown, but i love reading your posts. I'm just sorry that i must use the translator, i would like to understand the original :)
    Go on like this ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah Thanks vi
    Just ask away if you want to know somethings oke

    BeantwoordenVerwijderen