maandag 25 april 2011

Tip ,Tip,Tip


Hee zeytins

Hier een geweldige tip die ik al een tijdje gebruikt. Ik weet echt niet wanneer ik mijn droogkap voor het laatst heb gebruikt om te deepconditionen. Maar mijn haartjes lijden er niet onder dankzij deze makkelijk tip



Wat heb je nodig:
  1. Favoriete conditioner
  2. Plastic Folie
  3. Aluminium Douche cap of Plastic cap
  4. en Turbie Towel (Blokker)

Zo gaan we te werk:
  • Breng je Conditioner aan op je haar ( vuil of pas gewassen).
  • Doe alsof je haar in een hoge paardenstaart wilt zetten (heb je korter haar dan hoeft het natuurlijk niet.) en maakt het vast met een klemmetje of haarspeld.
  • Draai de plasticfolie een aantal keer (iesie strak ) om je haren. Vergeet niet om achter heel laag te rollen. Hou de bovenkant open zodat je de klem of haarspeld eruit kan halen en maakt het dicht daarna. schuif voorin een beetje naar boven toe.
  • Plastic douche cap of Aluminium cap erop
  • Turbie Towel op de cap . Als extra tip voor de Turbie towel zet een dunne haarbandje bij de lust zodat je meer speling heb om het vast maken
  • En begin met de Deepcondition sessie. Slaap ermee voor een overnight DC als je de volgende dag vrij bent.

Deepcondition ze Zeytin ......Ciaaaooo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen