maandag 4 april 2011

Schat.....








Mag ik zulke van je?

7 opmerkingen:

  1. Ik kan niet wachten tot mijn haar ook zo een groot bos is!!
    Het gaat niet snel genoeg, hahaha.
    Het is al bijna 3 jaartjes terug dat ik de BC heb gedaan.

    Nogmaals succes hé met jouw LTT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this picture. Not only is the hair in this picture simply outstanding, but these kids are beautiful. I love their matching outfits!!!!!

    It's sooo cute!!!!


    God bless!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Haidy
    3 jaartjes. neen meid je moet haast wel een bos hebben. zie je het verschil op foto's niet dan föhn het een keertje en doe een twistout.

    @Sunny Side-Up
    I can't get enough off them :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Justherz.

    Ik zet soms van die hele grote rollers dan zie ik wel dat mijn haar flink is gegroeid!
    Föhnen doe ik niet, ik heb alle chemisch en hitte gedoe afgezworen, vandaar.
    Maar zo een mooie grote wilde bos wil ik ook zonder dat ik er moeite voor moet doen dus denk ik dat ik over 2 of 3 jaartjes zo ver ben, pfffff.


    tan bun !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOL @ Haidy
    Het komt wel we moeten alleen geduld hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen