zondag 3 april 2011

Rocking a Frizzy Braid Out

Zeytin,
De twistjes zijn eruit. 2 dagen geleden. Heb een prepoo/ DC en Cowash gedaan met Inecto. Daarna Sheabutter mix gezet. Ik ben mijn Leave in mix gewoon vergeten te zetten, waarom? Had moeten maken, vandaar dat ik 't vergeten was maar ja. Haren in vlechtjes gedaan slappe Bantu knotjes gemaakt en Airdry gedaan.
Had het niet genoeg laten drogen toen ik ze eruit haalden. Me haar voelde wat aan de koele kant. Maar ik moest snel ergens zijn. Oke niet flippen. 2 baby haarbandjes gepakt staartjes gezet, Make up hup grote oorbellen hup en klaar. Oooooh wat zie jij er leeeuuuuk uit, echt schattig. Ze moesten eens weten. Al goed. Weer thuis, (lichtjes) vochtig gemaakt, geseal en weer in knotjes.
Morgen de hele dag thuis. Dus ze zullen beter uitkomen.

Ciaaaooo Zeytins

2 opmerkingen: