maandag 25 april 2011

Review: VO5 Balsamo Plus


Hee Zeytins

Hier eindelijk de review over de VO5 Conditioner. Ik zal er niet om heen draaien geen lange intro van maken. Deze Conditioner is goed voor mijn haartjes. Er staat in het Italiaans dat het voor droog en normaal haar is. Deze conditioner is creamy en het ruikt heel lekker. De geur blijf lang hangen op je haren. De afgelopen 3 weken heb ik alleen maar deze conditioner gebruikt. Altijd begonnen met een (overnight) Prepoo / Deepconditioner op vuil haar en cowashes ermee gedaan. Mijn favoriete Inecto die gaat me haartjes dan maar moeten delen hoor, Want de VO5 Conditioner die is hier om te blijven.
Ben je net als ik alleen maar aan het Cowashen dan moet je deze zeker proberen. Het kost maar €1,00 op de Dappermarkt (stand staat aan het begin van de markt) en €0,75 in de één Euro winkel ook op de Dappermarkt. Hopelijk zijn je haartjes net zo blij mee als de mijne. Koop eerst een flesje om het te testen, want zoals we allemaal weten heeft een ieders haar zijn eigen voorkeur. Jammer dat we de ander series niet hier kunnen vinden. Die zijn ook populair op Hair Boards ........Ciaaaooo Zeytins en Fijne Pasen :)

2 opmerkingen:

  1. Ik wou het vandaag halen, maar het is pasen, de winkels zijn dicht.

    leuke blog, keep it up

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ VeroraStephanie
    Morgen ga je zeker slagen, en hopelijk zijn je haartjes er happy mee :)

    BeantwoordenVerwijderen