donderdag 21 april 2011

Nog steeds Knotjes



Zeytins hoe is het met jullie allemaal goed?
Hopelijk van wel. Nog steeds aan het genieten van dit weer he .Jammer dat het gehele jaar niet zo is man. En nu een paar dagen vrij geweldig.

Effe snel een Hair Update. Vandaag alleen maar knotjes in me haren. Ergens in het Weekend zal ik weer cowashen. Me haar en met name me uitgroei zijn verdraaid gehydrateerd echt geweldig, en me pikzwarte haarkleur is weer terug Joehoeee

Een ding: Er wordt me heel vaak gevraagd verlang je niet naar je relaxed haren. En ik zeg met 1000% neen. Want ik ken die fase of tijd. Ik heb ervan genoten en nu geniet ik van deze. Vooral hoe me uitgroei voelt en er zo uitziet. Ik kan met me vingers heel makkelijk door me uitgroei echt een kleine beetje stribbeling bij het punt waar me uitgroei samen komt met me relaxed haren. That's it

Ik kam de gehele week na het wassen niet. Nu begin ik met Moister en Sealen bij de uitgroei en trek het helemaal tot de puntjes. Wat ik ook heel vaak doe nu is punten. Ik doe de Search and Destroy methode. Gewoon voor de grote raam zitten waar de zonlicht heel goed te zien is en haren voor me houden en zoeken naar gespleten of veels te lichte puntjes. Het is heel makkelijk te doen vooral hoe me haar in knotjes is. Iets 2 knotjes per dag en verder gaan de volgende keer.

Dat was het weer Zeytins . Hoe is het met die jullie ?
heel veel succes met je Relaxed, Texlaxed, Naturel of LTT haarreis.......Ciaaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen