zaterdag 23 april 2011

Just Chilling Baby


Zoals iedereen, nog steeds aan het genieten van dit weer. Want wanneer het over is, is het echt over met dit weer in Nederland. Vandaar geniet ervan.


(Klik op foto)

Lekker thuis gekookt. Omdat het Goede Vrijdag is
Sint Jacob schelpen met knoflook en lente uitjes. Visfilet uit de oven, Salade en Avocado erbij. Ik ben toch de enige die rijst eet. Een bakje witte Nasi gekocht.







Later een lekkere papaja (Na lange tijd heb ik zo een smakelijke papaja gegeten in Nederland). Een Magnum ijsje erachter en als afsluiter Rooibosthee.


Oooh God. Ik Dank U wel. Ik voel me goed, het weer is goed, me Hubby verzorgd me goed. Me haar doet het goed. My Life is all goooooooooood..........Ciaaaooo  Zeytins.

7 opmerkingen:

  1. You look like your chilling, hahhaa so relaxed and you got the nonchalant vibe going perfectly.

    The food looks so DELICIOUS!!! YUM!


    I really like the hair too. I think I'll try that.

    God bless!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahhh gezellig in het park! :) Ziet er lekker uit allemaal.

    xxx,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Sunny
    Thank youuuu
    The food was DELICIOUS :)
    You should try the bantu knot is very cute

    @D
    Hee Lief,
    Ja dit is toch het Lente weer dat we wilden.
    Jij ook he geniet ervan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looking good girl and the food looks yummy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ok i HAVE to come and eat with you ! loool, looked all sooo yummy ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Nuna
    It was yummy
    next time you should :)

    BeantwoordenVerwijderen