donderdag 17 maart 2011

Twistjes in me haartjes




Hee Zeytins heb me haartjes getwist.

Haartjes gewassen, Een Cowash gedaan met me altime favo Conditioner. Jullie weten hoe het heet . Inecto toch (LOL) Leave in mix ingezet, Airdry en Moister en Sealing gedaan met Sheabutter mix













Ik hou ze iets van 2 weken in of langer als me hoofdhuid dat toelaat, Want die laat het me gelijk weten van "Hee wat doe je , Ik moet gewassen worden he "
Ze zijn precies het zelfde als deze twistjes.
En bij een andere Set waren ze iesie dikker.














Nu dat ik getwist heb wil 't niet zeggen dat ik niet meer Bun. Elke avond sprits ik me puntjes lichtjes in. Elke avond ???. Ja ELKE- AVOND!!! en zet ik het in een hoge bun.













Bijna op me kruin en dan Satijnen doekjes er op. Ik weet niet wat het is maar dit gaat me echt makkelijk af. Ik kijk en luister naar wat me haartjes me zegt of wilt. Ik ken MIJN haren. Ik heb kroes haar. Type 4B. Me volgende post die zal boordevol met tips zijn. Ciaaaooo Zeytins;)

(ps: heb nog een paar cm(s) eraf geknipt na de laatste cut )

3 opmerkingen: