woensdag 9 maart 2011

Review: Super Haar Formule van De Tuinen


Hai Zeytins hoe is het met jullie ?
Goed???
ook aan het genieten van 't waterige zonnetje
Hoe is het met de haartjes?

Met mij en me haartjes gaat het heel goed. Ben nog steeds blij met me keuze om op de Transit reis te gaan. Ik geniet van me haar en al haar krulletjes dat ze me laat zien en voelen. Wel moet ik zeggen dat ik merk dat het nu heel anders reageert op producten die ik gebruik. Of laat met het zo zeggen me uitgroei van 37 weken reageert anders maar daarover meer.
Laten we beginnen met de review :)

Het zegt :
"De Tuinen Super Haar formule is een uitgebalanceerd vitaminenmineralen en sporenelementen complex voor het behoud van een goede conditie van het haar en bij verminderde haargroei. De tabletten zijn Time Released en worden gelijkmatig in het maagdarmkanaal opgenomen: de tablet heeft hierdoor voor een langere tijd invloed."

De Waarheid:
Deze supplement gebruik ik al een hele tijd en ja ik merk er zeker wat van. Al vanaf de eerste keer. Biotin had ik ook gebruik , Maar ben er achter gekomen via de verkoper (van de Tuinen) dat deze veel meer is samengesteld dan Biotin, want in deze zitten er meer Vitaminen , Mineralen en Biotin erbij. De eerste dag dat ik het in nam merkte ik het gelijk aan me urine want die werd donker, donker geel.
Soms sla ik een dag over en nog is mijn plas donker geel. Had het verwacht want dat had de verkoper me ook verteld maar dat me nagels er zo wit en keihard van werden niet zo snel. Zelf s'nacht voel ik een lichte drukking aan me nagels. Ik neem er 3 in want dat is de dagelijkse dosering. Soms alleen maar 2 want je voelt het echt werken.
Wat me haartjes betreft he-le-maal geen haaruitval hier. Misschien maar 1 of 2 per dag en soms dagen lang niks .Soms trek ik aan een haarstreng dat nog aan me hoofd zit en het doet gewoon pijn en het breekt niet snel af . Af en toe heb ik een soort van kippenvel gevoel op me hoofd. Weet niet of het hier aan is maar het gebeurt vaker (had ik ook van die Biotin.) maar van die Sunwell Tabletten had ik het gevoel nooit.

De Uitslag
Ik voel, merk en zie een grooot verschil aan me haren en nagels...... Echt waar Zeytins
Zeker de moeite waard als ondersteuing voor je Healthy Hair Journey
Zo hup naar De Tuinen voor je supplement want hij doet zijn naam waar, Hij is echt Super
Aan me nieuwe Zeytins zeg ik Welcome en Dankjewel voor het Volgen :)
Ciaaaoo xxx.

22 opmerkingen:

  1. En gebruik je de sunwell ook ook nog bij? Is dit beter dan de Sunwell tabletten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Anoniem

    Neen ik gebruik Sunwell er niet bij.
    Over het algemeen zijn die Sunwell ook goed, Want ik zag en voelde veranderingen zowel aan me haren, nagels en huid
    Maar in deze zitten er net meer mineralen en vitaminen bij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik heb een klein vraagje. ik heb namelijk suuuper veel last van haaruitval. de kapper adviseerde vitamine B en die nam ik ook een tijd in alleen na een maand geen enkel resultaat. heb bij De Tuinen om advies gevraagd en kreeg de super haar formule. ik gebruik deze nu een paar dagen en voel al wel een klein beetje verschil. MAAR ik las op internet dus dat deze tabletten ALLE haren over heel je lichaam stimuleren, dus dat je ook meer haar krijgt op je benen/oksels/gezicht. mijn vraag is nu, heb jij hier last van of werken de tabletten echt alleen voor je hoofdhaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem
    Het kan zijn dat het zo is.Ik onthaar me benen en oksel standaard om de 2 weken dus het maakt voor mij niet uit. Tot nu toe heb ik geen gezicht (baard/snor)haartjes gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Justherz.

    Heb/gebruik je nog de super haarformule tabletten?
    Ze zijn in de aanbieding op dit moment bij de tuinen, een pot met 180 tbl, de normale prijs is €34,99 nu €17,49.

    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Haidy
    Ik heb me voorraad vandaaaaaag nog aangevuld (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Justherz.

    Ik lees dat je soms iets als kippenvelgevoel op je hoofd hebt, wel, ik lees dat deze tabletten als bijwerking hebben: bij langdurig gebruik kunnen door de aanwezigheid van meer dan 10 mg vitamine B6 in dit product milde tintelingen en verdoofdheid ontstaan.
    Misschien moet je jouw dosis verminderen??

    groetjessss.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Haidy
    Ja... nu neem ik maar eentje om de drie dagen
    Ik zie ze nu als " onderhoudstabletten "
    sindsdien nooit meer dat gevoel gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Justherz

    Ik heb de mijne binnen, de potten zijn zooooo groot.Ik ben niet van plan om volgens voorschrift 3 x daags 1 te drinken, denk aan 1 of 2, dat komt door jouw tintelingen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Haidy
    Hee meid :)
    Ja ze zijn echt groot.
    meisje hou op met die tintelingen, het is echt een eng gevoel. vanuit het niets voelde ik het gevoel opkomen.
    1 of 2 is zeker meer dan genoeg je zal het eerst merken aan je urine en dan voel je het aan je nagels die worden echt hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HEEEEEY, ik had pas nog last van m'n voeten, rare tintelingen.

    Eindelijk een verklaringen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ POes
    Aan je voet dat is eng :(
    3 x van deze tabletten is echt teveel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey,

    Heb je wel eens gehoord van Hairfinity. Zo ja, zitten hier nou de zelfde mineralen en vitaminen in en heeft het de zelfde bijwerkingen. Groeit jou haar nog wel, want mijn haar moet nu echt beginnen te gaan groeien

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, wel ervan gehoord maar nooit gebruik. Dus ik weet eerlijk gezegd niet of het dezelfde mineralen heeft als deze. Ik ben zeer tevreden of deze haarformule

      Verwijderen
  14. hoeveel cm extra groeit je haar dan eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, maar als je een gezonde dieet hebt en goed voor je haren zorgt, merk je wel dat supplementen een bijdrage leveren.

      Verwijderen
  15. Hoi. Ik gebruik sinds een week de time release. Oke eerste week merk je niet veel, maar wat je allemaal zegt klopt gewoon. Ik heb geen haaruitval meer en het kriebelt ook wel eens in mijn hoofdhuid. Ik heb de biotin ook thuis liggen. Die gebruik ik ook wel eens af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja.. deze supp. zijn goed ik gebruik ze nog steeds voor mij geen ander

      Verwijderen
  16. ik heb de huid haar en nagels supplementen gekocht bij de tuinen maar ik heb het idee dat het niet zo goed werkt.
    Mijn vraag is Werkt Biotine goed van de tuinen of de Super Haar Formule? hier zit al biotine in en zelfs meer dan gewone biotine?
    Werkt Die Super Haar formule echt goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Anoniem
      Wat jij hebt gekocht heb ik nooit gebruik alleen die van Suwell die waren oke
      Zoals ik al in me post heb geschreven ik ben echt tevreden met de Super Haar Formule

      Verwijderen
  17. hallo ik vroeg me af hoeveel inch er per maand groeit als je het een maand gebruikt en of je dagen moet overslaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Ellanna

      Hoeveel het per maand groeit als je het het inneemt dat weet ik echt niet, want ik doe niet aan haar meting
      ik raad wel aan om 1x per dag in te nemen in plaats van 3

      Verwijderen