woensdag 9 maart 2011

Magic Reponse Conditiner Cap


Hai Zeytin een snelle Tip hier

Weer iets dat ik geprobeerd heb en ik moet zeggen I like it !!!

Deze cap was een van die dingens waarvan ik dacht "jaja het zal wel" en ik legde het netjes terug. Maar ik bleef het maar zien en weer zien tot vorig week.
En toen had ik zoiets van oke kom jij maar mee naar huis dan



Het is een douche cap maar van Aluminium folie van dikker kwaliteit. Het gaat niet makkelijk stuk. Ik wil het ook niet stuk hebben vandaar dat ik er niet aan heb gekrab of geprik heb. Dat zou zonde zijn. Wat ik tot nog toe ermee gedaan heb is de Baggy.
Kera Care Hair dress in de haartjes gedaan , cap erop, En ja ik voelde de warmte en die was beter dan bij de plastic douche cap.




Iets van 2 uren opgelaten vanwege al dat uitgroei (37 weken post) en een schoonmaak in huis. Me haar voelde goed. Het was niet nat maar zeer "Humid". Me kruin waar het echt flink aan toe gaat voelde heel zacht en warm aan. Lichtjes de puntjes geseald met Amandel olie. Satijnen doek erop en klaar. Neen echt ik ben er zeer tevreden over. Ik haal er nog meer bij. En zal ze ook gebruiken voor de Prepoo en Deepconditioners sessies



Ze kosten €2.50.
Deze heb ik gehaald bij de Albertcuyp markt bij die grote Blackhair winkel langs die hoofdweg  (niet aan die kant van de MacDonald, aan die andere kant :)

(De afdruk is van me muts niet van de cap) Ciaaaoox

6 opmerkingen:

  1. Nu nog even 30 minuten in de oven..

    Haha! Grapje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Heb deze ook weleens in m'n handen gehad. Ga hem een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL @ Kizzyyy
    Alles voor de haartjes he :)

    @D
    Neen echt veel beter dan die plastic capjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi, where did u get them??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Justherz, wil je vermelden waar je de kapjes kunt kopen? Bvd. Met veel enthousiasme volg ik trouwens sindskort je blog. Samengevat in één woord vind ik je blog INSPIREREND! Het zet mij - en vele met mij - tot het beter zorgen voor mijn haartjes, maar vooral het op een andere manier kijken naar en omgaan met mijn haar. Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Anoniem 1
    In most of the Blackhair shop in A'dam is it easy to find :)


    @Anoniem 2
    Ik heb ze gehaald bij de Albertcuypt markt bij die grote Blackhair shop(ben die naam vergeten) bij de hoofdweg
    Ik zie ze overal in Amsterdam, heb ze ook in A'damse Poort, Java- en Eerste van swinden straat gezien

    En dankjewel voor het volgen, Ik ben blij dat jij en al die andere Zeytins er wat aan hebben.En je laatste zin ik sluit me er helemaal aan wat ben NOG steeds aan het leren. Echt we hebben mooi haar hoor.
    Ik wens jouw een Happy Hair journey Zeytin :)

    BeantwoordenVerwijderen