dinsdag 22 maart 2011

Jasmijn Olie en Amla


Zeytins
Kijk wat ik helemaal uit Pakistan, Punjabi heb gekregen van een zeer goede vriendin van mij. Ze is met vakantie hier. Ze vroeg me wat moet ik voor je mee nemen. Ik zei verrast me maar. Nou dat heeft ze gedaan met over heer-lijke Jasmijn olie





en Amla. Mijn God heeee wat ruik die olie lekker. Ze zei dat het op traditionele wijze is gemaakt in het dorp. Het ruikt vele malen sterker dan welk andere Jasmijn olie dat ik geroken heb. Het voelt heel licht en trekt zo in. Aaah men heerlijk. Wat die Amla betreft heb noooit, never Amla poeder geprobeert. Als ik het zo bekijk lijkt het op planten of vruchten die gedroogd en keihard zijn. Echt hard!!!!!











(klik op foto)

Voor het eerst heb ik het zo gezien












Met die vijzel kon ik echt niks doen. Dus gooide ik het maar in de blender
Dat blenderen, zeven, blenderen, zeven enzovoorts








(klik op foto)


en voila







Ik was nooit into Amla poeders maar nu helemaal. Een ding ik kan die geur van deze Amla niet omschrijven of met iets vergelijken. Het ruikt totaal niet naar die Amla olie die we allemaal kennen. Ik ga het zeker proberen en ik laat het weten hoe of wat.


Thanks you Hunny. I'm so glad to see u again. This trip is gonna be a blast......
Ciaaaooo Zeytins :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen