zondag 13 maart 2011

Hair Update


Hee Zeytins
Op dit moment ben ik 38 weken post. En het enige wat ik nu doe is "Bunning" en soms "Dampbunning".
Met Bunning bedoel ik dat ik me haren in een knotje draag en Dampbunning dat betekent dat ik me haren lichtjes (iets meer dan lichtjes) nat maakt met Moister spray en het weer in een knotje zet. Het is een manier op je moister peil omhoog te houden. Dambunning doe ik alleen wanneer ik thuis ben of blijf, want het is nog veel te frisjes om met vochtig haar buiten te banjeren.

Ik gebruik geen Gel of Wax voor me Edges/Haarlijn. Neen ik gebruik mijn Satijnen, smalle doekjes, Of een van deze klittenband doekjes. Wanneer ik alles in een knotje heb gedaan, bind ik mijn doekje strak om me haren en dan de satijnen muts, en zo loop ik door het huis of ga ik naar bed.


's Morgens hoef ik niks te borstelen alleen maar een accessoire erop en weg ben ik. Echt Zeytins niks te klagen hier alles loop perfect. Ik doe alleen maar Co-washes. Ik spray royaal me moister spray die video hebben jullie nog van mij te goed het komt eraan. Heb een paar goedkope Conditioners weer gekocht. Sorry kon de verleiding niet weerstaan om voorbij te lopen. Hier een post over die conditoners. Heb ze nog niet gebruik

Ciaaaoo Zeytin heb een fijne weekend :)

11 opmerkingen:

  1. Net zo een schoonheid als Yaya. ;-) You go, girl! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh waauw! Heel mooi deze kleur in je haar :)
    En het gaat al lekker hard 38 weken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,

    Goed dat alles goed verloopt.
    Waar heb je de VO5 conditioners gekocht??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahha sorry ik had de vorige blog over de VO5 conditioners nog niet gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Anoniem
    Wie, Yaya wie?
    Ken ik niet
    grapje, Dankjewel (LOL;)

    @D
    H&M heb ik deze gehaald het was sale €1,-
    38 weken echt snel. Misschien door dat ik al (heel vroeg) aan het twijfelen was om te
    stoppen met relaxen.

    @Steffy
    Geeft niet heb ik ook (vaker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai waar heb je dat klitteband doekje gekocht. Bij mij verschuift vaak een satijnen doek wat ik als haarband gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Maggie
    Deze heb gehaald op de Albertcuyp bij die Hindostanen die Balckhair artikelen verkopen.
    Wat je ook kan doen is een panty erover heen zetten gegarandeerd dat het blijf zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey meid,
    Je haar ziet er goed uit hoor. Keep it up.
    Moet maar eens een keer richting Damsko komen want hier in R`dam vind ik die goeie koopjes niet zo snel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOL @ Fabienne
    Met dit weer heb je een goed excuus om te komen meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i really love the last picture....hair sooooo healthy!!!

    BeantwoordenVerwijderen