dinsdag 15 maart 2011

Een Eurie, Allemaal een Eurootje !!!!


(Klik op foto)

Vandaag heb ik schaamteloos wat haar Candies gekocht en het waren koopjes echt. Nummer 1, 2 en 3 heb ik gehaald bij de H&M en die kosten elk €2.95 en de rest op de Dappermarkt zet je schrap allemaal voor €1,-










(Klik op foto)
Yep €1,- voor elk roosje


















(klik op foto)
Nog een Eurooo















(klik op foto)
Per stuk ook een Eurooo










(klik op foto)
Deze ook een Eurooo











(klik op foto)
Deze ook per stuk een Eurie














(klik op foto)

En nog een Eurie













(klik op foto)
Deze vond ik ook een leuk haarbandje....... ja ook voor een Eurie











En deze dunne Tijgerprint sjaal, ook een Eurooo
Aaan me nieuwe volgers zeg ik WELOME en Dankjewel voor het volgen....Ciaaaooo Zeytins

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    ahaha 6e poging om te reageren.

    Ik heb deze kraam tevergeefs gezocht, maar kon hem niet vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Poes
    Bij het tweede gedeelte van de Dappermarkt staat hij. Maar nu ben je echt te laat ( veels te laat )

    BeantwoordenVerwijderen